Humortråden

Er min feil. Ble vanskeligere å se likheten da jeg tok skjermbilde, så burde lenket til tweeten istedenfor. Uansett er spøken ødelagt nå som den ble forklart av @Fakselsen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Sykt faktisk! Mannen er vel 26 år allerede?

Ikke misforstå, jeg har aldri skjønt hva Lindgard bidrar med på en fotballbane bortsett fra fart og å brenne målsjanser, men dette overrasker meg og egentlig understreker bare mitt dårlig inntrykk av han…

Ja. Den overdrevne bruken av Lingard fryder meg. Han har vel 1 eller 2 gode kamper i året, og ville ikke engang fått fast plass på et lag som Brighton engang. Blir 27 år i desember, og folk går enda å venter på at det “unge” talentet skal slå igjennom… :sweat_smile:
Keane kalte han en instagrammer :joy:

Hele opplegget er knallgod humor for en Liverpoolsupporter. Vi har Salah, dem har Lingard. Og enda skjønner dem ikke hvorfor dem ikke vinner kamper. :sweat_smile::+1:

Roy K scorer som vanlig billige poeng hos de med tilsvarende vett i huet…

Miraklenes tid er ikke forbi!

Blind mann får tilbake synet sitt:

Jeg har sett slikt før!

For noen år siden hadde jeg min lillesøster på besøk (jeg bor utenfor kongeriket). Hun fikk øye på det store syltetøyglasset hvor jeg samlet småmynter, og bestemte at de pengene skulle de mest stakkarslige tiggerne få!

Vi tok med småpengene i en pose og gikk på tiggerjakt.

«Dessverre» fant vi kun et par stykker, etter lang tids leting. Jeg ble utålmodig og overtalte fjortisen til at neste tigger vi traff, skulle få hele dosen. Bedre det enn litt til hver, når «hver» ikke var å oppdrive.

Som sagt så gjort. Vi traff en dude som slet skrekkelig med å gå. Posen ble forsøkt tømt i bøssa hans, og til slutt rant det over. Duden holdt på å ramle om i forsøk på å samle myntene på bakken, så vi to samaritanene la oss på kne og begynte å pelle de opp. Etc, etc.

Et par timer senere var vi på en annen kant av byen for å få oss en matbit. Hvem andre enn samme duden kommer så spradende bortover fortauet, rett i mot oss, med krykken slengt over skuldra, og en pose øl i handa?

Et mirakel!

Altså, at vi traff på duden to timer senere, i en diger by…

Skulle stoppet fyren og fått øl-merket for det var garantert bra saker

“When lactose meets intolerance”

Masterclass med David Moyes… Da har Solskjær i det minste noe å fylle kveldene med nå som Game of Thrones er ferdig…

Etoo er fortsatt ingen stor fan av Pep…:wink:

Sjekk story’n til Ox på Instagram :joy::joy:

Griezmann har meldt overgang til Sevilla:

IMG_20190521_120054

(Fysjameg, dette var tynt)

Hvor er humoren i dette? Er humoren at i mangel på argumenter så må man ty til fysisk angrep? Enlighten me…

Humor kan diksuteres, heldigvis. Sitatet “when lactose meets intolerance” er humor, sakset fra kommentarfeltet til the Guardian. At man kaster hvitfarget væske på en brun politiker kan jo være humor om man ser det slik. At Farage kaller det hele en “disgrace”, siden dette var andre gang på fire dager at samme mann klarte å gjennomføre dette stuntet, kan man også humre av.

Men det er også lov å bli provosert og lei seg.

Jeg mener humor aller helst ikke skal sparke ned. Det gjør hvertfall ikke dette klippet.

Selve aksjonsformen er diskutabel, det er jeg enig i.

Nå er dette en humortråd, men likevel: David Moyes’ tid i Everton er dypt imponerende. Siden alle lag har en iboende treghet, er nok femteplassen i 2013/14 like mye Moyes’ ære som Martinez’. Men David Moyes har all grunn til å være stolt over dette.

11 sesonger og 520 kamper som manager, det er mye! Det er på linje med Paisley. Og tabellresultatene er knallsterke til å være Everton.

Du må være den eneste som klarer å skrive et slikt innlegg på en humortråd :joy::joy::joy::+1:

Ikke lett å stave disse utenlandske navnene riktig.

Jeg forventer ikke at det blir barn av det forholdet…