Humortråden

Protesters gathered on the steps of St George’s Hall on Monday for an anti-Trump rally with banners carrying slogans like “No to racism. No to Trump.” and “More fake tan than Aintree on Ladies Day”.

Crouch raskt frempå for å kommentere nummerbyttet til Oxlade-Chamberlain

Hahah Crouch er fantastisk :joy:

Enig :slight_smile: Han slutter jo ikke å være morsom.

Han og Milner er gode på Twitter

:joy::joy::joy:

Må kjøpe hun der, starte avlsprogram med Virgil :innocent:

Kanskje det er det nye som må til for å omgå FFP? Ansette en gruppe med surrogatmødre.

Hun var skremmende lik. Må nesten være en slektning.

Bare å vente på at overgangen til LFC Women blir annonsert :blush:

Blir er ei ega liten hytte på akademiet som kan hete Dijk productions
Blir som når Kina ville ha basketballspillere og "koblet’ de høyeste kvinner og menn i landet og endte opp med noen på rundt 230cm husker jeg rett.
Lager vi akademi på den måten så blir fremtiden bra :rofl:
Kjøp Ada og sett henne sammen med f.eks Salah og :joy:
#ivegotatwistedmind

Både Mané og Salah har lov til å ha 4 koner, og så mange kjærester de klarer med utenom, så det der går helt fint :ok_hand:t2: #justdoit

Bare å investere alle pengene du har i Aguero sin sønn da. Han er sammen med datter til Maradona, og fått unger med henne. Greit sett med gener der!

Benjamin Aguero Maradona - 10 år.

Far: Sergio Aguero
Bestefar: Diego Maradona
Gudfar: Lionel Messi

Jeg sender over denne til han jeg…

https://www.webpsykologen.no/artikler/bli-kvitt-prestasjonsangst/

Hadde ikke turt å starte med fotball

IFAB har nok fulgt diskusjonen vår og har kommet med flg. regel fra neste sesong:

• If the ball strikes the referee and leads to a change of possession, a chance or a goal, a drop ball is given.

Alle nye regler er forklart her: Premier League rules: VAR, handball, different goal kicks and more | Football News | Sky Sports