Interessante lenker: artikler, analyser, etc

Så du går fra å be moderatorene om å fjerne diskusjon omkring lenkene, fordi det skal ikke denne tråden inneholde, til å nå “tro at TS ønsket å ha en tråd…”. Mye sjø mellom disse båtene. Jeg synes du virket noe diktatorisk.

Jeg er enig i at for mye diskusjon vil drukne lenkene, men mener at noe diskusjon omkring lenkene ikke bare er akseptabelt, det er til og med relevant og fornuftig. Jeg mener vi fortsatt ligger godt innenfor dette noe.

Joda. Det er vel ingen tvil om at det har vært kontakt. Men jeg finner det merkelig at Klopp tar egne initiativ uten at det er diskutert med øvrig ledelse (les; “solo løp”. Det er jo interessant i så fall.

Å ja, sånn ja. Jeg leste litt for fort. Det får vi i alle fall ikke vite noe om:) Med “uten tillatelse” så mente jeg tillatelse fra selgende klubb.

Uenig. Jeg synes dere ødelegger tråden. Og nå bidrar jeg også til det. Jeg kommer ikke til å skrive noe mer.

Interessant artikkel fra Goal om Klopp sine tanker om fotball

Topp 100 talenter verdt å følge med på i 2017.

Keepere:

Forsvarere:

Midtbanespillere:

Angripere:

Ganske interessant lesning om Hoffenheim sin unge manager/trener Julian Nagelsmann.

Analyse av spillestilen til topplagene i premier league. Dagbladet.

Synes dette var en bra artikkel, og setter jo opp noen spørsmål angående Barcelona som klubb og hvor de er på vei.
Kanskje oversette den og sende den til Coutinho…
Det store rollebyttet

Som supporter av LSK så håper jeg fremtiden er noe i nærheten av hva som fremkommer i artikkelen. Jeg har stor tro på personer som jobber seg opp og frem - kombinert med reell utdannelse😀

At vi har blitt mye bedre på kontringer er tydelig. Rett og slett mer kontringsbasert?

Of the fastest moves leading to open play goals scored so far in 2017/18, Liverpool have scored four out of 20.