Jürgen Klopp

Håper og tror du har rett, men mener du han ville sagt noe annet innad i klubben selv om han var fristet?

He… ja faktisk.
Klopp er sterkt troende, tvers igjennom ærlig og legger frem ting slik han vil oppfattes. Ha er ingen slange i paradis, sa nei til en haug av tilbud i Dortmund perioden, deriblant ManU…
Ta deg tid til å se filmen Klopp, veien til Anfield, så får du et godt inntrykk av hva han står for…
Klopp forlater Liverpool den dagen han ikke er ønsket lenger, noe jeg håper aldri skjer…
Det til ikke akkurat mange ukene i sjefsstolen før eierne forsto hvor spesiell mann vi her har med å gjøre, og en ny kontrakt ble signert.
Jeg satser store penger på seriemesterskap neste sesong :+1:

Kan ikke få sagt det nok: Jürgen Klopp er vår klubbs viktigste og beste mann. Ubeskrivelig glad for at han er vår manager. Dyktig og sist men ikke minst; ett bra menneske :muscle:

Bra mann han duden der… :sunglasses::smile:

Klopp har fikset hårtransplantasjon
…han har fikset tennene sine…
Og han har fikset Liverpool!

Kribler i hele kroppen med tanke på å vinne sesonger igjen!!

YNWA
:trophy::trophy::trophy:

Det virker som Klopp bruker godt med tid på å evaluere/vurdere både spillere og system.
Slik vi fremstår nå er noe ganske annet enn det vi holdt på med for et år siden.
Greit nok at vi hadde en fantastisk høstsesong 16/17, men det var ikke holdbart i lengden, noe som viste seg klart rundt disse tider for et år siden.
Mange av oss her rev oss i håret over valg og avgjørelser som Klopp gjorde, men nå er mye annerledes, og jeg regner med Klopp har fotballkunnskap nok til å se det samme som oss :wink:
Så til poenget, det virker veldig veloverveid og fornuftig det som skjer, både på transferfronten og i kampforløp. Det at Klopp har “tatt seg bedre tid” enn det mange av oss likte, meg inkludert tror jeg vi nå kan høste frukter av. Klopp har flyttet rundt på puslespillbrikkene til at han har full oversikt, ikke bare i nuet men inn i fremtiden en stund også tror jeg.
Tror flere forsvinner enn som kommer inn iløpet av de to kommende vinduene, det som er spørsmål er om det finnes kjøpere til alt vårt overskuddsmateriell.

Hva du legger merke til :joy: Godt Nyttår :boom:

Digger Klopp.

I disse transfer tider, fant denne Klopp sitaten:

Klopp: “You cannot transfer the heart and soul of Liverpool Football Club, although I am sure there are many clubs who would like to buy it.”

Hva gjør du nå Jørgen???
Du har solgt din beste spiller, har £140m på bok, laget henger ikke sammen, du skaper knapt sjangser, forsvaret lekker som ei sil, du har mistet den eneste sjangsen for et trofé, topp fire henger i en syltynn trå, 4 dager igjenn av vinduet.
Hva gjør du nå?

Jeg tror dessverre vi må ha mye mer enn dette. Er redd det er ett mentalt problem, og at det er noe galt med innstillingen til spilerne.

Hvor mange sesonger skal det gå før du gir oss trofeene du lovet oss jurgen?

Da må Klopp klare å motivere spillerene.

Tap og vinn med samme sinn. Nevnte i kamptråden at jeg begynner å bli lei av Klopp. Nevnte også at dette var styrt av følelser. Håper Klopp klarer å dra gutta i gang mot Huddersfield. De bør være i stand til å slå tilbake.

UP THE REDS.

“Vi må lære” er standardfrasen til Klopp. Nei denne gjengen utaktiske spillere kan man ikke lære. For å lære må man forstå. De fra midtbanen og helt til keeper er spillere som sansynligvis man ikke kan belære. Enten mangler det noe mellom øra eller så er det faktisk Klopp som må lære.

På offensive dødballer. Hva med å sette en person fremfor keeperen slik at han ikke kan ut å plukke alt som kommer? Trenger man å være ett geni for å forstå dette? Alle gjør det, men ikke Liverpool.

Det er på tide å slutte å ta keeperne i forvar. Nei, vi har ikke fantastiske keepere. Vi har forderdelig svake keepere. Likevel blir ikke den posisjonen forsterket. Forstå det den som vil.

Jeg er negativ her jeg skriver. Jeg er forbannet. Vi kjøper inn verdens dyreste stopper. Akkurat nå ser han ut som en pubspiller. Hvorfor? Det finnes ingen deffensiv struktur i laget. Vi har en midtbane som ikke henger på en greip. Kløppekortmannen Wijnaldum. Jeg har ett ord til den mannen: Ansvarsfraskrivelse. Jeg tar Lucas Leiva fremfor Gini. Så lite kreativ er han. Bidrar med ingenting.

Denne klubben kan aldri bli bedre så lenge det deffensive er slik den er. Klopp har nå hatt flere ær og det begynner å brenne som smått under føttene. Selvom alle liker han, inkludert meg, så klarer jeg ikke å at dette er så mye bedre enn tidligere. Vi trenger sølvtøy. Det blir ingen i år heller. CL kan vi ikke vinne med det forsvaret der.

Ingen spillerkjøp bortsett fra keeper kommer til å hjelpe laget vårt deffensivt. Det er fakta.

Når lovte Klopp trofé?
Når det er sagt så holder ikke dette her. I fjor så hadde vi også en kjempeperiode som endte da vi slo city. Deretter var det 1 mnd med forferdelig resultat. I fjor skjedde det i Jan-feb, og det kan fort skje igjen. Déjà vu

Sa han ikke noe om at når han var ferdig i klubben så skulle vi ha nye trofeer i skapene på Anfield?

Har jeg aldri hørt

Kjenner jeg Klopp rett, kjøper han i alle fall ikke inn noen nye spillere nå (dvs det blir ikke noen panikkjøp). Han er sta som faen, og liker å gjøre det motsatte av det alle andre mener. Dessverre! Men, jeg vil heller ikke ha noen panikkjøp, med mindre de slår an :wink: