Jürgen Klopp

Er han ferdig i klubben?

Vel, så lenge han ikke kjøper de spillerne som du vil ha, så bør det jo gå greit…

Hæ? Ox og VVD imponerte stort idag!

Staheten til klopp bekymrer meg!

Tenkte mer på at du har stilt deg skeptisk til alle vi har hentet det siste året, inkl Salah. Ox var jo forøvrig banenes beste mot ligalederen for et par uker siden, og Van Dijk spilte sin tredje kamp for klubben…

Å gå inn i denne sesongen med de keeperne vi har, etter sist sesong…! var, er og blir en katastrofe !

Jeg har i alle fall ikke sett en eneste kamp der jeg har sett at Ox har vært en av Liverpools fem beste spillere…jeg ser andre mener det, men jeg er ikke enig…og jeg har sett alle kampene iår.

Han mister ballen altfor mye, tar feil valg, elendige cornerer (skjønner ikke at han får lov til å ta corneren av Klopp). Han minner litt om Moreno, laget blir bedre når de ikke spiller.

Når du samtidig selger den beste stopperen er det ikke et godt utgangspunkt.

Jeg var jo ikke spesielt begeistret for kjøpet, men de siste par månedene har han vært god og mot City var han kanskje banens beste. Det var det forøvrig ganske så mange som mente.

Litt urovekkende at vi går inn i et hardt kampprogram med to strake tap, coutinho solgt og ingen erstatter. Lallana igjen skadet. Tøff bortekamp tirsdag også spurs hjemme oen dager senere. Så har vi riktignok en uke etter spurs før porto i CL.
Redd vi fort kan ende opp med en mager poengfangst neste kampene

@gnilreg : I stedet for slike halvkvedete viser; - kan du være vennlig å være konkret og bruk navn på den “beste stopperen” vi skal ha solgt !

Ikke hos dem jeg så den kampen med :wink: Men vi ser ting forskjellig, og det er lov.

Noen ting er så selvsagte at en hver mann skal forstå, skulle en tro da.

Problemet er vel heller at man ikke klarer å identifisere noen tilgjengelige spillere som styrker oss i et vindu vi selger coutinho. Jeg vil heller ikke ha panikkjøp, men jeg forstår ikke helt hvordan vi driver på til tider.

Han mener sakho, noe som selvfølgelig er milevis unna sannheten. Vi slet like mye med sakho i forsvar.

Det er jo bare slitsomt med gjetteleker. Sakho?

Har du en fetisj for storvokste, mørkhudede menn? Du var jo også den sterkeste forsvareren på forumet av begredeligheter som Benteke og Baloteli…

Vi solgte Coutinho tidlig i vinduet, men tipper Klopp tenkte at vi hadde god nok tropp og la bort tanken på erstatter da, dessverre. Meget naivt. Synd om det ødelegger resten av sesongen.

VAR fungerte da bra i dag, vår beste spiller. :wink:

Jeg skjønte godt hvem han mente - han gjentar det omtrent hver gang han får mulighet. Det er også derfor jeg mener vi alle skal slutte med slike hentydninger; vær klar på du mener -skriv skikkelig og ikke lureri. Sakho-debatten gikk for lenge siden. Hvorfor ikke ta opp hvorfor vi solgte Rush? Like saklig.
Dette var en cup-kamp. For meg helt uvesentlig. Jeg ville helst vi skulle brukt 23-laget.
Men vi tapte, etter en dårlig gjennomført kamp. Det er aldri bra å tape. Verre er det å ikke få spillet til å flyte. jeg er bekymret,
Men nye spillerkjøp nå er det siste jeg ønsker meg som en løsning. Hvis da vi ikke evt får tak i den vi likevel ville ha.
Keita kan vi vente med. Utpressing av andre lag for å kjøpe ut spillere liker jeg ikke. Vi skal ha gode relasjoner til alle lag. Også Barcelona.