Jürgen Klopp

Kommer vel an på hvem man vil ha. Bare som et hypotetisk eksempel. Kjøpe Mahrez, Lanzini eller Promes nå, eller vente til sommeren og hente Pulisic eller Lemar? Kan jo være at ståa er slik. De to-tre virkelig interessante alterntivene er ikke tilgjengelig for øyeblikket…

Hvilken kamper er viktige/vesentlige for deg

@olave : Nettopp - hva vet vi om situasjonen? Å forlange kjøp av spillere i en virkelig verden - det taper vi på lang sikt.

Jeg tror man kan få spillere, men at man må betale litt ekstra siden det er januar, men da måtte vi startet tidligere i vinduet. Nå får jo ikke selgende klubb sjanse til å erstatte mest trolig siden vinduet stenger i hvert øyeblikk.

Pullisic har jeg ikke sett noe til egentlig, men jeg kan ikke forstå av det jeg har sett av Lemar, at han skal kunne styrke oss noe mer enn for eksempel Promes eller Lanzini.

I hovedsak PL og CL. Alle andre kamper anser jeg som arenaer hvor de unge spillerne burde fått prøvd seg. Helst U23-lagene til de beste lagene.

Iallfall i noen tillfeller. Finnes dog også tilfeller hvor ting stiller seg annerledes. I retrospekt skulle det ikke vært spesielt vanskelig å finne en bedre keeper sist sommer enn de vi har i troppen per i dag, og det er noe som absolutt bør rettes på til kommende sommer.

Tror kanskje du er innpå noe der :joy: Spissene var bare grunnen alternativene vi hadde, skulle så klart ikke kjøpt noen av dem.

Har levert bra tall i Ligue 1, og levert på høyt nivå i CL. Kontra f.eks Lanzini som har kun passelig gode tall i en klubb på nedre halvdel av PL. Kjøper definitivt ikke at han skulle kostet £90m, men anser Lemar utvilsomt en av de mest interessante navnene vi har blitt linket med som Coutinho-erstatter.

Tenkte her på januarvinduet. Tror nok også det blir rettet på. Er redd selv Ward kommer foran Mignolet i rangeringen. Det er i så fall synd - tror Mignolet har mer i seg enn han viser frem. Hva er grunnen? Psyken - som har tatt så mage store talenter?

Så å vinne ligacupen og FA cupen er ikke vesentlig for deg,virker som Klopp er enig,de 2små cupene/pokalene betyr ingenting for LFC.Lurer på om de som ser LFC live i rundt 50 kamper+ i året mener det samme?

Jeg har sett Lemar en rekke ganger og kan trygt si at han er mye bedre enn lanzini og Promes, og ikke minst er han yngre. Lemar har ikke samme sesongen i År, men det er mye pga Monaco solgte en haug av de beste spillere, og at han var skadet i begynnelsen av sesongen. Han hadde 37(9 som innbytter)-11–14 i fjor som 20-21 åring. 6 av målpoengene er i cl. Problemet der er mer at Monaco krever hinsides mye.

Han er ikke bedre? Strengt tatt har han aldri vist gjennomført godt spill i luftrommet eller langs bakken utenfor 5-meter over lengre perioder i Liverpool. Kun som shotstopper har han til tider vært meget god. Og det er ikke tilstrekkelig for en toppklubb i PL.

Ja, nå har mignolet vist i snart fem sesonger at han har store svakheter. Tror ikke det har noe som helst med psyken å gjøre, men at han har begrensninger

Skjønner ikke hvorfor noen bagatelliserer at vi er slått ut av FA cupen.Vinnerlag som kjemper om seriegull og spiller Finale/Semi/kvartfinale i CL skjønner jeg nedprioriterer slike cuper.Liverpool er ikke i nærheten av å være i den posisjonen.Vi trenger alle titler/finaler det er mulig å oppnå i forsjøke på å bli ett vinnerlag igjen.Både for fansen,sponsorer og vinnermentaliteten hadde det gjort godt med ett trofe igjen.

Salg av Sturridge og et kjøp som kan bekle både kant og spiss vil ikke gå i veien for sommerkjøp, og gir oss dekning der skoen trykker offensivt. £30 mill for Promes burde være innenfor.

Keeper… hva med å bare prøve oss? Løs ut klausulen til Oblak og hør om han vil. Da trenger vi ikke lange forhandlinger for en vi uansett vet vil koste flesk.

Oblak £92 mill og Promes £30 mill - laget vil være enormt styrket. Vi taper mange viktige poeng på å ha ligaens svakeste keeperduo.

Det betyr ikke at jeg aldri synes det er viktig. Men nå, i vår oppbyggingsfase, er det for meg uviktig. Titler kommer de -men vi må hele tiden gjøre de gode grepene. Panikkjøp har vi vel aldri vært gode på?

Nei, de «kommer» ikke bare… Ha den holdningen og vi kommer ikke til å vinne en dritt… Utviklingsfase? Pffft…

Ok…

Dessverre nei