Jürgen Klopp

Om Liverpool hadde havnet på 17.plass, hadde det blitt supporteropprør, spillerflukt og managersparking. Da hadde det ligacup-trofeet smakt godt tenker jeg.

Vet ikke hvorfor jeg skriver her akkurat nå engang. Dette må jo være trolling. God trolling forsåvidt. Jeg gikk på.

@galanito jeg forstår godt hva du mener og jeg kan til og med være litt enig i tankegangen, men spiller vi og kommer på 17plass men vinner LC så går vi nok 2 skritt tilbake fremfor noen skritt frem mtp å rekruttere spillere og beholde de beste vi har. Tror det blir mer nyansert om vi snakker 5plass og ligacup trofé.

Edit: Tror det blir litt for sort/hvit for å få frem poenget ditt her.

Hva om vi blir nr 4 denne sesongen, bar vi tatt noen skritt i det heletatt fra forrige sesong? Vi har i tillegg mistet vår viktigste spiller. For meg blir 4.plass på 4.plass som å stå på stedet hvil. Og vi går nok en sesong uten et trofe…

I den situasjonen laget vårt er så vil jeg si at 4plass er en bra statement, vi stabiliserer oss i toppen. Du så ikke spillere ønske seg til Leichester bare pga de vant PL. Spillerne vet at det er for godt til å være sant at det skulle skje igjen. Tillegg til by så tror jeg der Arsenal har hatt sin fordel. De hadde «klippekort» på CL.

Jeg nedprioriterer ikke FA, men LC burde ikke hatt livets rett spør du meg.

Oh, ser ut som idyllen brister på neste notabilitetsmøte ettersom @Kramer32 er en av de som omtaler det som Mikke Mus-cupen :slight_smile: da går det tydeligvis an å være en notabilitet selv om man er både respektløs og arrogant og ikke skjønner så mye i @galanito sine øyne, så kanskje det er håp for meg også :sunglasses:

Har ikke noe i mot andre meninger generelt sett, men ikke alle meninger burde behandles likt.
Det er stor forskjell på de som mener global fred er tinge og til de men nazistisk tankegang.
Så aksept for andre meninger er helt i orden og jeg elsker en god debatt, men så finnes det ytterpunkter i alle typer debatter som er så ekstremt langt unna “alle” andres oppfattning at de ikke er verd å bli annet enn avfeid.

Nå slettet jeg en haug innlegg, Å si at andre supportere ikke er lfc-supportere, eller man utd-supportere bør man absolutt holde seg for god til. La meg slippe å stenge ut brukere. Om man absolutt skal hakke på hverandre så for Guds skyld bruk PM, slik resten slipper å se på.
Må også oppfordre til å diskutere i rett tråd. Dette er tråden om Klopp. Det finnes en generell-tråd der man kan diskutere alt mulig

Takk for at moderatorene tar ansvar og rydder opp ved å slette håpløse innlegg som omhandler personangrep og drittkasting. La oss holde oss i skinnet og diskutere hva denne tråden i bunn og grunn handler om. Nemlig vår manager Klopp. Skal forumet fortsette å være så bra som det har vært de siste månedene så får vi la være å skrive nedlatene kommentarer om hverandre her inne. Takk.

Jeg mener at det er en godkjent sesong. Vi har da klart å holde både Tottenham og Arsenal bak oss enda ett år.
Men da må vi pinadø gripe muligheten for å skaffe kvalitet! Vi kan ikke surfe på “4.plass- bølgen” i all evighet,

Jeg må bare spørre. Hva tror du tiltrekker seg de beste spillerne, at vi vinner ligacupen 3 år på rad men kommer på 10-17 plass hvert år, eller 2-3 plass med CL spill der vi kommer oss til sluttspillet 3 år på rad?

Dersom @Kramer32 har sagt det og mener det, er han fullstendig på bærtur!

Gratulerer, du fikk til og med en like av meg nå :slight_smile:

Jeg mener Klopp gjør sin aller største gambling hittil om han selger Coutinho midt i sesongen uten å hente inn mer offensiv slagkraft for resten av sesongen. Mye større enn den han gjorde i sommer ang. midtstoppere.

Klarer han det er det iskaldt og overbevisende. Klarer han det ikke rokker det ikke ved min tro på prosjektet, men det legger en stor demper på positiviteten fordi pilen ikke lengre vil peke oppover.

Uansett hva som skjer videre i sesongen forventer jeg at vi går fra å være et prosjekt til å faktisk utfordre om tittelen igjen neste sesong. Vi bør ikke selge noen vi vil ha med videre, og ny førstekeeper og vingalternativ må på plass. Er kvaliteten på disse to gode nok, og det bør de være med tanke på at vi tilsynelatende ikke henter noen i januar, så kan dét sammen med Keita være nok til å utfordre om det gjeveste.

Du er så sinnsykt på jordet.

Hva skal vi bygge videre på etter en 17. plass?

Jeg vil heller at vi bygger oss opp slagkraftig, på Kloppvis. Vi er ikke mange stener unna, men Klopp´ern tar det litt for rolig etter min smak…

Det er jo DET vi burde gjort DENNE sesongen, bygget videre på forrige sesong!

Nå er der virkelig på tide å ta rev i seilene og gjøre Liverpool til verdens beste klubblag.

• Spark Klopp, han makter ikke å erstatte spillere som er solgt.
  • Kvitte oss med FSG, de har ikke ambisjoner og er bare ute etter egen profitt.
  • Selg. Lallana, Henderson, Matip. Lovren, Clyne, Milner, Mignolet, Karius, m/fler disse er ikke gode nok.
  • Få inn en manager som er ville til å øse ut penger på nye og dyre spillere.
  • Få inn arabiske eiere som kan bruke £1.000.000.000m på nye spillere i sommer.
  • La denne sommeren bli tidenes kjøpefest, og la spillerkjøpene til City og PSG se ut som first price kjøp.

Atter en gang skal Liverpool bli landets ledene klubb der vi vinner alt og trofene renner inn som aldri før. Liverpool skal i tillegg bli europas beste klubb, så vi kan sole oss i glansen av heder og ære koste hva det koste vil. Vi driter i hva spillere koster, vi bryr oss ikke om de får £350.000k eller 500.000k i ukelønn for vi har jo verdens rikeste eiere, vi er trofehorene fra Anfield. Vi gir blanke i hvordan eierne er bare de har nok penger nok. Vi driter i om de bryter menneskerettigheter, korrupsjon o.l for her det penger og trofeer som betyr alt. Er det slik vi ønsker å fremstille Liverpool F.C? er det slik vi Liverpoolsupportere ønsker at klubben vår skal fremstå? Huff nei la oss ikke synke så dypt. La oss holde klubben stueren.

Å kalle ligacupen for Mikke Mus-cup ER respektløst!

Tenk å sammenlikne et slikt underholdningsikon med en andrerangscup i England.

Bra det ikke finnes noen mellomting: Enten selger man sin beste spiller i januar og fortsetter sesongen med bare 3 angripere, eller så selger man klubbens sjel til høystbydende!

Jeg tror mange, meg inkludert, mener det er synd at Liverpool og Klopp selger sine “beste steiner”. Den gode følelsen for at dette prosjektet virkelig vil lykkes ville vært mye sterkere hvis vi hadde bygget på grunnmuren med nye steiner i stedet for å stadig fjerne noen… De lagene som virkelig mener noe gjør nettopp det! Vi er ikke så langt unna, men vi må etterhvert beholde også de beste skal vi som klubb bevege oss framover. Stegene må gjerne være små, men da uten kraftige tilbakeslag (les tap mot bunnlag og utslått av cuper…).

Totalt motsatt av mine ønsker for klubben. Jeg tar GARANTERT heller andre plass i ligaen og CL kvelder neste sesong enn 17 plass i ligaen og ett ligacup trofé i februar. Dette gjør du også, @galantio, hvis du tenker deg om? For ordens skyld, samme scenario gjelder for min del om vi snakker FA cup.