Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

For en dag! FOR EN DAG!

Det der var den herligste utladningen jeg noensinne har hatt. Da Origi satte inn 2-0, føyk alle nerver ut i stratosfæren, og tilbake stod kun euforien.

På toppen av det hele klarte jeg å drikke bort forkjølelsen.

Vi er best i verden! Fuck Pep - denne pokalen får han ikke! Den er vår!

Hva tenker potensielle kjøp nå, når Jurgen ringer? Finnes det noen klubb som er mer attraktiv?

Ikke fan!

John Henry sa i går at Jurgen får et tonn penger å forsterke for, dersom han vil ha de!

Fremtiden blir om mulig enda mer rød!

Grattis til alle på Kopforumet! Dette er vanvittig!

Jeg må være verdens største Milner fan eller??
Jeg ler til jeg får tårer i øynene av den tørrvittige humoren hans :joy:
Siste spørsmål fra kommentator: jeg spurte deg forrige gang i Roma om du ville ta ett glass rødt, og du svarte Rebena, Hva blir det i kveld?
Milner: I don’t know, it might be some lime’n lemonade… :joy::joy::joy:

Herlig type, det er klinkende klart! :joy:

Ja, ser det står det samme på no. og Echo om rutetabell o.l. Men hvor får vi SETT paraden?
Noen som kan svare?

Her er fra guttas feiring i garderoben. Gutta våre :heart:

Garderoben

Leste en plass at den sendes på Liverpool sin Twitter, Facebook og LFCTVGO :ok_hand:t2:

Vil hive inn en kommentar:

Vi spilte ingen stor offensiv kamp. Men; vi fikk straffe etter 30 sekunder! Dermed 1-0. Denne ledelsen forsvarte vi.

Vi har tidligere forsvart en ledelse, for så å få en utligning i mot. Hele sesongen har vi vist evne til å reagere på dette på en konstruktiv måte! Dette trengte vi ikke i går. I en kamp hvor resultatet var alt.

Manglet en del presisjon med ball, men vi har fantastisk presisjon i forsvarsspillet. Og en god plan, ikke minst.

:trophy::trophy::trophy::trophy::trophy::trophy:!!

Håper VvD vinner gullballen - verdens beste forsvarsspiller

Det slår meg at Moreno faktisk er en ekstremt populær person i garderoben vår.

– Han er helt outstanding

Det var mange som unte den karismatiske tyskeren det. Ikke minst spillerne, dem som jobber med Klopp hver dag.

– Han er en fantastisk manager, men først og fremst er han et fantastisk menneske. Måten han behandler oss på er helt outstanding, sier Virgil van Dijk.

Han mener det er en helt spesiell «spirit» i Liverpool. Nederlenderen kaller Liverpool for «familieklubb».

– Det kommer fra manageren. Han sier ting som rører oss virkelig. Det noe med samholdet som er helt spesielt. Jeg har aldri opplevd noe sånn.

Da midtstopperen ble bedt om å forklare hva det er Klopp gjør med spillernes hoder, svarte han:

– Det er ting som rører oss. Han har fått oss til å spille for hverandre. Han er alltid der for deg, han er alltid der for oss alle.

Gratulerer alle sammen.

Dette er så stort at det er utenfor fatteevne et halvt døgn etterpå.

Var kun positiv i forkant, men frykten for nytt finaletap red meg innvendig med orkan styrke mot kampstart.

Selvsagt fordi dette var kampen vi måtte vinne for å ta det siste steget.

En finale er kun resultat. Det så vi i fjor og det vet vi fra før. Vinneren er alt som huskes og den huskes forever.

Nå er det gjort og Jürgen Norbert Klopp har fått sin rettmessige plass som en legende hos alle, noe han alt var for meg.

For noen spillere, for noen supportere og for en opplevelse.

Seks ganger altså.

YNWA

Er det noen som vet hvem som sender paraden i Liverpool på tv

Virker som en skikkelig humørspreder. Lovren også tror jeg.

Liten tvil om hvor mye respekt klopp har blant spillerne når moreno som han aldri bruker springer rett bort til han

Paraden blir kanskje vist på Sky News? De sendte den i 2005 i hvert fall.

– Jeg snakket med Pep Guardiola på telefonen i sted. Fysioen vår jobbet for City i starten av sesongen, men han ville vinne Champions League. Neida. Det var en spøk. Guardiola og jeg lovet hverandre at vi ville sparke hverandre i ræven igjen neste år, smiler tyskeren.