Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

Lovet jentungen at jeg skulle slutte med snus i går når jeg gikk tom i andre omgang. Angrer litt i dag kjenner jeg :joy:

Er det mange lag eller spellere fra andre lag som er store nok til å gratulere oss på asosiale medier?

Var bare de som dukket opp hos meg, men det er nok noen flere vil jeg tro

Føler meg litt rar her jeg går å stapper Fishermans friend opp under leppen :joy:

Ganske sikker på at Lallana forsvinner i sommer, så dette var en fin måte å avslutte det på. Håper han går tilbake til saints

Jepp. Forsvinner nok sammen med Sturridge, Moreno og kanskje Lovren? Uansett, de har alle vært en del av “Liverpoolfamilien” og ønskes selvfølgelig lykke til videre hvor de nå måtte havne.

Hjertet mitt sier at jeg vil at vi skal beholde alle spillerne - også de på utgående kontrakter, og handle null spillere i sommer. Dette samholdet må vi ikke rote vekk.

… men hodet mitt forteller meg noe annet. At vi trenger en bedre backup på topp enn Origi uansett hvor viktig han har vært i år.

Lallana og Sturridge er nok ferdige, men er vel allerede erstattet av henholdsvis Ox og Brewster? Håper vi tilbyr Moreno en ny kontrakt, om han godtar en tilværelse på benken nok en sesong. Håper også at det aldri blir noe diskusjon rundt Lovren og Milners fremtid på Anfield, ettersom de er svært populære og viktige personer i garderoben.

Milner blir garantert pensjonert i Liverpool når den tid kommer :wink:

Enig i at det nesten er synd å la benkevarmere gå, kan jo håpe at flere av dem synes det er vel så greit å være brukt resevre på et vinnerlag med stor fremtid, fremfor uviss fremtid andre steder. Ikke sikkert moreno og feks sturridge får noe særlig mer suksess i litt mindre klubber.

for samholdets del går det nok greit om 2-3 spillere forsvinner og 2-3 kommer inn. Også kan vi jo håpe at vi gjør det bedre i de nasjonale cupene neste år og lar «reservene» få flere kamper.

Fantastisk kveld i går. Slet med å få sove i natt, og etter noen få timers søvn er det hele fortsatt uvirkelig. Tenk at vi har tatt en CL tittel igjen! Første post på forumet passer bra på en slik festdag.

Nå vil jeg bare ha mer. Gleder meg til å se hva klubben gjør på overgangsmarkedet i sommer. Tror nok Moreno, Sturridge og Lallana (riktignok en av Klopps favoritter) tar farvel med Anfield. Kanskje Mignolet og Lovren også. Håper Shaqiri blir værende tross lite spilletid og enda tøffere konkurranse med skadefri Ox.

Backup på topp og backup for Robertson er nødvendig. Vært heldig med lite skader på backene i år, men det kan fort endre seg. Både Fabinho, Milner, Gomez kan dekke høyrebacken ved krise.

Bare å se frem til pre-season! Blir gøy å få Brewster i gang også. To “finaler” i august med sølvtøy. Chelsea er mer enn overkommelig, spesielt uten Hazard, så det kan bli gøy i Istanbul!

Den mentale jobben for CL pluss PL neste sesong er allerede startet. Så sesongen etter tar vi alle 4!

Beklager hvis dette er skrevet noe sted før, men orker ikke lese mellom 5000 innlegg. Vises det noe sted på TV med feiringen i dag? Går ut ifra det er noe buss greier?

Det er en finfin dag i dag.
Karamellen er så søt…
No more to say!! :+1:

Noen som vet om tv2 kommer til å vise noe fra paraden live?

Ser nå at TV2 viser fra 17:00

Sitter her dagen derpå, ser hele sendinga og kampen på nytt, prøve å la det hele synke inn. Stemmen er nesten helt borte etter all feiringa i går. Er så utrolig nydelig å være Liverpool supporter finner ikke ord. Nu er det bare å hente pl tittelen neste sesong. Så er altså påfølgende plass :grin:… YNWA! PS! Noen som vet om feiringa blir vist på tv noen plass?

Come again.