Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

Det føles så deilig å heie på et fotballag som dette. Et lag som har sin historie skrevet i gull, men som likevel har gått igjennom så mye motgang. En eneste stor familie av supportere globalt. Joda Gerrard løfta bøtta i 2005, og vi har vunnet en cup her og der i nyere tider, men vi er en stor familie i dag fordi foreldrene og besteforeldre har opplevd Liverpool på sitt aller aller beste. De yngre har hørt nattahistorier om Dalglish og co. Vi har liksom skjønt at dette er store navn gjennom morsmelka.

Men med mange historier og mye fortid kan jeg BARE SE FOR MEG hvor modne dette laget var for å skrive sin egen. Jeg kommer til å fortelle mine barn om corneren til Trent, om den helt bisarre og magiske sesongen til Origi, om klassen til Van Dijk og om den laveste keeperpulsen i Alisson. Disse gutta fortjener nå å bli husket. Og med all motgang i form av Hillsborough, nesten konkurs med de forrige eierne…så har suksess med dette laget en slags spirituell betydning.

Narrativet til Liverpool er så dynamisk, det har sine gledelige oppganger og harde nedganger som livet selv. Som gjør at man kan ikke annet enn elske dette fotballaget. Og dette er kun starten. Det er bare å nyte dette!

Håper den rekka på 3 til høyre i bilde blir byttet til 4 i august, da møter vi Chelsea i Istanbul :trophy:

CHAMPIONS OF EUROPE.

Flere folk enn når City vant gullet for å si det slik.

Mulig å se det paraden i dette nyhetsvinduet tror jeg. Klokka 17.00.
https://live.tv2.no/cl-finalen
Og Youtube.

Sendingen har startet

Fyttigrisen så mye folk!?
Skulle vært eier av en bar i Liverpool idag :moneybag:

Og paraden er jo ikke begynt enda. Tror det skjermbildet var fra hvor bussen stopper. Og det er cirka 2 timer til bussen er der.

Det er flere barer og B&B til salgs i Liverpool, sjekker med jevne mellomrom :sweat_smile: #drømmer

Gode resonnementer fra kommentatorene på streamen.

Da kjøre bussen. Klopp med ei øl i hånda :joy::joy::joy:

Hvorfor filmer de bare bak bussen? Ser jo kun bakhodet på Lovren og profilen til Klopp. Vil se alle spillerne!
Fantastisk å se folkemengden og alle som har stilt opp. Helt nydelige supportere :slight_smile: YNWA!

Selv om det ikke betyr så mye så håper jeg faktisk vinner klubb VM så har vi den også og kan bære FIFAs verdensmester logo på drakten i ett år i alle turneringer vi spiller.

Blir det klubb VM i 2019 :thinking: Mener å ha lest at det uteblir til 2020/21 sesongen pga uenigheter mellom UEFA og FIFA :sweat_smile:

Ja, det tror jeg stemmer. Det blir ikke noe klubb VM i år

Mener Juve Presidenten var ute å manet til kamp mot FIFA sitt forslag om ny turnering, kødder ikke med Cosa Nostra :sweat_smile: