Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

Jeg tror alle de største klubbene sa de var mot en slik turnering. Vi får se hvordan det ender. Uansett så er jeg glad om LFC slipper å reise jorden rundt for å spille VM for klubblag midt i neste sesong. Ubetydelig og slitsomt.

Jeg vil gjerne ha en :trophy: til i 2019/20 sesongen. Det er vell eneste :trophy: vi aldri har vunnet også. Når en er sultefôret på :trophy: siste 30 årene, bidrar selv de ubetydelige trofeene :sweat_smile:

Teller den pokalen når man teller opp antall trofeer? Husker en unitedsupporter jegkjenner postet noe om at united var forbi oss i antall trofeer totalt etter europa-ligaseieren deres for en tid side.

Alisson nyter en kald pils på bussen. Fortjent!

I følge Wiki har vi 65 trofeer og United 66, og de er oppført med 1 VM tittel.

Men neste sesong går vi forbi med god margin :trophy::sunglasses:

Haha klopp tømte øl over hodet på Brewster. Tipper klopp blir dritings i kveld. Vel fortjent

For en opplevelse! God stemning, en nydelig stadion og bøtte nummer 6. Dette er uten tvil det største jeg har opplevd gjennom mine 20 år som Liverpool-supporter (og på denne jorden).
Og som jeg har sagt tidligere, så taper vi ikke når jeg ser Liverpool spille live :wink:

Haha så den der. Tror det blir en fuktig aften på gjengen.

Er neppe noen som ønsker seg tilbake til Spice Boys tidene i Liverpool, men håper de tar den skikkelig ut hele gjengen, det har de virkelig fortjent.

Vi har uten tvil levert flere trofeer iløpet av en sesong tidligere, men totalt sett er dette den beste sesongen siden jeg ble supporter i 1983/84 sesongen :sunglasses:

Godt Klopp ikke tippet motsatt vei nå :sweat_smile::joy::joy::joy:

Haha, Klopp begynner å bli brisen nå :slight_smile:

Gi mannen en ny øl :beer:

Genialt :smiley:
Virgil intervjuer Gomez :smiley:

Fy flate så mye mer folk der enn når City vant…
Vi er best i Europa, verden og hele galaksen :grin:

Haha, du har ikke sett noe enda. Bare vent en time til… WOW!

Bare han ikke detter ned fra bussen :stuck_out_tongue_winking_eye:

Moro å høre fra Krawietz også.

Krawietz: Unbelievable :joy:

Han tippet heldigvis rett vei i et ustødig øyeblikk :sweat_smile: