Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

Med en befolkning på ca 865k er det bra oppmøte. :joy:

Ja, jeg har vært noen ganger på Wacken og veit hvordan det er foran scenene med 70 000 folk inne. Og her snakker vi da 11 ganger så mye folk. Betviler det litt, men flere hundre tusen var det nok i gatene fra start til stopp.

Morsomt å se på «Solskjær og æ» etter triumfen og hjemkomsten til de røde fra Liverpool denne helga. For noen deilige kontraster :wink:

Tipper den de har med er en dummie?

Makes sense, hadde jo vært en tragedie om noen var slepphendt foran kanten på busstaket…

Hmm… Hadde jeg ikke tenkt på, men det gir jo mening egentlig.

Kan virke som det var flere etter triumfen i 05
http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/england/merseyside/4582069.stm

Helt ærlig så ser det ut som om det er like mange i år, hvis ikke flere?
Jeg kan ikke huske at ruta var så lang heller i 2005

En av de lokale som var på paraden i 05 mente faktisk det var flere der da, men at dette var i nærheten.

Vilt er det uansett, og slik kommer det alltid til å være.

Crazy dag i Liverpool. :partying_face:

Det er en dummie. Den hadde ikke Cl-badgen i bunn!

Kjøpt og betalt den også…

Skulle vi hente hjem PL-tittelen tipper jeg dette overgås også. Finnes det noen rekord i klubbsammenheng?

I det sekundet vi henter hjem PL-tittelen kommer Anfield til å rakne av jubelbruset.

Vinner vi gullet neste år så kommer jeg også til å stå der og heie sammen med alle andre

Dårlig straffe av Salah egentlig. Han satset på kraft og ikke plassering.

Jeg merker meg at flere av nøkkelspillerne våre bare minutter og timer etter denne gigantiske seieren snakker om at dette laget vil ha mer. Dette er bare starten.

Det samme sier Klopp.

Det samme sier nå eierne, helt uten oppfordring. De vil satse, hardt.

Det kommer klart for meg at denne pokalen er startsskuddet på en periode med flere pokaler. Vi har brutt snøret nå, og det å lære seg å vinne avler fort mer…

Og denne gjengen med spillere og ledere vet nå hva som skal til, og hva som må ofres for å stå igjen øverst. Og de har det inne. Hele gjengen.

NÅ ER VINNERKULTUREN TILBAKE I DENNE KLUBBEN!! :smiley:

Nå er det jo sånn at folk reiste fra øst og vest til Liverpool for å få med seg paraden. :wink:

Er det drakt?