Kamptråd CL, Finale : Tottenham - Liverpool 01.06.2019

Skal vi ikke spille en “supercup-finale” mot et lag fra Sør-Amerika nå?

Hvilke merkelig svar var dette. Hvem har sagt det er en forbrytelse, eller at det ikke er lov? Det er helt sant at enkelte opptrer håpløst mot enkelte som er veldig kritiske som ikke er bra, men så er det folk på andre siden så ikke forstår at om man hele tiden kritiserer noe selv når man vinner, ja da vil det komme svar tilbake, og det er ikke å piske andre supportere som du skriver over. Det er stor forskjell på å kritisere en mening og en person. Jeg ser begge sider. Er som sagt over enkelte som går på person i stedet for sak, men så er det også andre siden som opptrer som om det ikke er lov til å være kritisk på forumet, noe så er rart, når man ser hvor mye kritikk som postes i løpet av sesong.

Artig å se hvor nøye Liverpool er med detaljer.

Krisen i 2010 vs suksessen i 2019? :slight_smile:

Dette er min humor! Mer av dette! :laughing:

Le poelsé de lomperino :joy:

Hva sier du nå???

Svært store fat?
Det der ser ikke ut som en 333g burger

Hahaha, nei den veier Max 200g

Tror det var et optimistisk anslag.
Ser jo mindre ut enn den rottegiften ungene insisterer på å kjøpe på McDonalds

Samme diameter, men denne er noe tykkere. Ikke et måltid å skrive hjem om akkurat.

Fansen er kjedelig, spillerne er kjedelig.
Hele paraden til city ser ut som en turistbuss som kjører på landet.
Nitrist å se på, lite engansjement.
Plastikk.

Føler meg fortsatt slik, en uke etter den store triumfen.

Kan det være at jeg har pløyd gjennom ALT som er lagd av CL hyllest til Liverpool nå? Får så jævelig gåsehud av denne seieren. Det beste med hele CL for min del er: (Med unntak av finalen)

1. Snuoperasjonen mot Barca
  2. Mané sitt mål mot Bayern
  3. Bobby sitt 3-2 mål mot PSG
  4. Alisson sin redning mot Napoli
  5. Parademarsjen i Liverpools gater.

Neste år, dere, NESTE ÅR :muscle::metal::muscle:

Bra liste superenga! Jeg vil legge til to viktige momenter til vedr vår CLtriumf:
Ingen Manchesterlag var i finalen.
Ingen Manchesterlag har i nærheten så mange CL-pokaler som det vi har.

Nottingham Forest og Aston Villa kombinert er akkurat like nærme antall CL-pokaler vi har som Manchester United og Manchester City er kombinert - Det gjør også litt godt.

Njæh, jeg for min del har på ekte gammelmåten skrevet den setninga ned på ett enkeltpapir fra dassrullen, stappet dette miserable stykke dasspapir (halvbrukt!) ned i en konvolutt merket “Kirke og undervisningsdepartementet, Norway” og sendt det med frimerker som skjult innehar “YNWA” i teksten. Og jeg sendte det til Manchester United, Old Trafford, England. Att: Mr. Solskjaer.

Fordi, De fortjener det. Og kommer til å slite med det. Ja, faktisk så er de ikke DER engang. :wink: