Kamptråd : Liverpool - Tottenham 04.02.2018

Liverpool - Tottenham 04.02.2018

Anfield Road : 1730 (Norsk tid)

Liverpool ligger på en 3 plass i PL.

• Sesongstatestikk : 14 - 8 - 3 - 57 - 29 i målforskjell.

• Hjemmestatestikk : 7 - 5 - 0 - 25 - 7 i målforskjell (5 plass i PL)

Tottenham ligger på en 5 plass i PL.

• Sesongstatestikk : 14 - 6 - 5 - 49 - 22 i målforskjell.

• Bortestatestikk : 6 - 2 - 4 - 21 - 13 i målforskjell (5 plass i PL).

Etter to svake kamper mot Swansea (PL) og West Bromwich (Fa cup) ble det enderlig en etterlengtet opptur med en fin 3 - 0 seier borte mot Huddersfield på Tirsdag. Tottenham kommer fra en sterk 2 - 0 seier over Manchester United og er stinne av selvtillit foran møte med Liverpool på Anfield. Liverpool har et godt tak på Tottenham hjemme på Anfield, og det ble en fin fin 2 - 0 seier forrige sesong. Med hjemmeseier ligger Liverpool 5 poeng foran Tottenham i kampen om en CL plass.

God kamp alle røde forumvenner.

YNWA.

Bra motstand, og grunnen til at jeg har en god følelse for i morgen…
Kos deg hvem enn jeg skaffet VIP billetter til. Du vil få en rå opplevelse med 3 poeng og fest på Keiserkeller downtown Liverpool til langt ut på natten…
:sunglasses:

Håper på følgende lag:

Karius

Gomez
VVD
Lovren
Robertson

Henderson
Can
Oxlade

Salah
Firmino
Manè

Tipper vi får følgende lag:

Karius

Gomez
Matip
VVD
Robertson

Henderson
Can
Milner

Salah
Firmino
Manè

Uansett blir det 3-1 til Liverpool.
Harry Kane jakter sitt 100. mål. Han blir umulig å stoppe, men forhåpentligvis stopper han med 1 mål.

Hadde vært moro og overrasket Lommemannen med dette;

Ward
Gomez-van Dijk-Lovren
TAA-Wijnaldum-Henderson-Robertson
Firmino
Salah-Mane

Evt en tradisjonell treer foran.

Funker ikke dette, napper vi ut Lovren og kjører inn Ox eller Can.

Fine åpningsinnlegg du lager på kamptrådene, @liverpoolian!

Setter pris på at noen liker mine åpningsinnlegg til kamptråden, liker å lage disse.

Du skal bare fortsette med det :thumbsup:

Du er fra nå av for offisielle kamptråd starter

Jeg skal påta meg det tunge ansvaret for hva denne viktige oppgaven krever.

Bra det. Jeg har alltid likt at kamptrådene starter med en del info om kampen, tidligere resultater, og muligens skadet etc og slikt, så jeg synes du har gjort en strålende jobb i år :+1:

Skader er et fint tillegg :slight_smile:

– I mine øyne har også Liverpool en av de beste stallene i England og Europa. De har glimrende spillere, manager og trenerstab, og de er veldig konkurransedyktige.

Dette var overraskende å høre fra Pochettino. Han har tydeligvis tatt veldig lett på planleggingen av kampen, siden han ikke har fått med seg at stallen vår er ekstremt tynn og at deler av trenerstaben er rævva og må byttes ut.

Flaks for oss at han ikke leser forumet.

La nå dette bli en positiv kamptråd, der vi kan glede oss over 3 poeng og en fin luke ned til Tottenham og Arsenal. Har en oppfordring til alle som ønsker å bidra i denne tråden. Ikke la salget av Coutinho gå utover resultatet av denne kampen. Coutinho er solgt, så han bør holdes utenfor kamptrådene i fremtiden.

Sesongens viktigeste kamp for vår del så langt? Trolig den mest direkte konkurrenten vi har til 4plassen. Med seier får vi en liten luke

Kjenner jeg er små-nervøs!

Som regel pleier Spurskampene på Anfield være en gedigen opptur, la oss håpe det vedvarer!

Absolutt en av de viktigste kampene i sesongen - å på et uhyre viktig tidspunkt i sesongen.

Historisk mange underholdende kamper mellom disse lagene.

Minne: Jeg så Tottenham-Liverpool i 2009. Hadde ankommet London 2 dager før og fikk svineinfluensa i det vi kom på hotellet. En time før kampstart kastet jeg i meg en Paracet og heiv meg i en taxi. Jeg holdt ut i en omgang. Da skalv jeg så mye at 90% av urinstråla gikk utenfor der den skulle. Liverpool lå under 1-0 og jeg dro tilbake på hotellet. Vi tapte til slutt 2-1. Dagen etter dro vi hjem og jeg lå 12 dager i senga med temp på 40+. I ettertid er det en av turene og kampene jeg husker best.

Gamle minner.

Helt enig. Man sier som regel at alle kamper er like viktige, men dette er en 6p kamp mot vår nærmeste rival om topp 4. Jeg tror de to siste plassen står mellom Spurs, Chelsea og Liverpool. Sjarmoffensiven til Arsenal i går overbeviser ikke meg om at de skal være med helt inn. Vinner vi dag, og med tanke på kampprogram så tror jeg oddsen for at vi havner topp 4 synker betraktelig. 5p på 12 kamper er en del når Spurs i tillegg har igjen City.

Dette blir en flott fotballkveld. Liverpool mot nest-favorittklubben Tottenham.