Kamptråd : Southampton - Liverpool 11.02.2018

Harry Kane’s dramatic late penalty didn’t just consign the Reds to a 2-2 draw at home to top-four rivals Tottenham Hotspur.

By comparison, Sunday’s opponents Tottenham have lost just two points from similar leading positions.

Of the other teams challenging at the top of the table, Chelsea and Manchester City have also dropped only two points. Manchester United four.

Only Arsenal, with 13 points, have discarded as many game-winning positions as Jurgen Klopp’s side in the top flight this campaign.

Indeed, since Klopp took charge, the Reds have surrendered 45 league points from winning positions; more than any other team in Europe.

Det skal legges til at flere av disse tapte poengene er direkte konsekvens av feilaktige dommeravgjørelser, faktisk minst halvparten av de i årets sesong pga. offside og straffesituasjoner. Det er viktig å ha med.

Vis meg hvor jeg så at han ikke misset i markering… var et spørsmål til han som mener at de ræva markeringene var andre sin feil… om han mente at di andre feilene også var andre sin feil. Men ser nå at noen trenger mer forklaring enn andre her inne.

Er atkinson full eller?

Lettere brisen på seg selv :wink:

Vi kan vel alle være enige om at Atkinson er dårligst utpå der.

Ikke flere gule nå… kan prege kritiske avgjørelser når vi presses hardt bakover :confused:

Er det virkelig noen som er overrasket,når det gjelder Atkinson?

Jeg orker ikke diskutere

Salah daaaaa…:joy:

Drømmen nå er en tidlig spiker i kista - ser helt at vi sparer de beste til onsdagens batalj!

Det æ bare å selge Salah😂Elendig avslutning

Jeg snakket om kamper hvor vi leder klart på bortebane. I de fleste av de kampene har vi kollapset. Saints, bournmouth, Sevilla bare for å nevne noen

Hysj! Vi har vel ikke vunnet med Can som kaptein heller…

Ox har ikke dagen. Bytt.

Matip har hatt en del fyllekule klareringer ja…Ikke den mest tekniske stopperen på balløya :stuck_out_tongue:

Der doblet Ox sammen med Taa. Hvis vi fortsetter med det, så stopper vi en del av angrepsspillet deres

Emre har gult og mangler farten… bytte ?

Southampton inn med Lovren og Lallana nå

Bytt, bytt, bytt… Er ikke sikker på at det er løsningen hver eneste bidige gang.

Can får rødt kort snart!!