Kamptråd : Southampton - Liverpool 11.02.2018

Det kan vi trenge. Målforskjellen teller jo et poeng alene.

U selvfølgelig

Bare 3? Selv håper jeg at de blir stående på 56 poeng til slutten av sesongen

«Heia» United. Jeg vil ha en luke til lagene bak oss. Chelsea er en konkurrent. Om vi havner på 2 eller 3 spiller ingen rolle. Vi må håpe på United tap mot andre lag som i dag.

Karius med gode kamper på rad. Håper selvtilliten blir bedre og han finner tilbake til tysk nivå

Jeg vil vi skal jage den høyeste plasseringen som er oppnåelig - omtrent alltid. Dessuten; United heier jeg aldri på - uansett. Får da være måte på.

0-0 er perfekt!

Skadefryd, 3 viktige poeng og fastelavnsboller på en og samme kveld! Blir ikke stort bedre en det :smiley:

Gratulerer alle rød!

Karius hever seg kamp for kamp. Kan slå ut med begge føttene i motsetning ril Mignolet

2.omgang viser vel alt annet enn supereffektivitet.

Men vi skal ta med oss de 3 poengene og være fornøyde. Skal jeg være kritisk til noe, så er det lagets manglende egenskaper til å holde på ballen i den perioden hvor Saints setter oss under press.

Uenig i betraktningen. Kritikk eller vurdering av spillere må da være liv underveis. Man kan håpe på at vi gjør en god kamp totalsett, og nå er jo alle fornøyd. År seieren er i boks :yum::stuck_out_tongue_winking_eye:

Har ALLTID ønske om at Liverpool skal ende foran Man Utd

Nei, det får ikke være måte på. Alle fordeler Liverpool kan få er hjertelig velkommen. Det er jo litt upatriotisk å håpe på at Liverpools posisjon skal svekkes. Det er jo en fordel for Liverpool med tanke på CL spill neste år at Chelsea taper. Min forakt for United er der, men jeg vil alltid at Liverpool skal lykkes. CL er målet. Jeg er veldig for lyd med 3. plass i år. United skal vi forbi neste år. Dessuten er det nok av kamper United kan miste poeng. Neste kamp håper jeg United vinber. Akkurat det samme gjorde jeg når de spilte mot Tottenham.

Jeg er stum av beundring over Salah, for en spiller.

Vi skal forbi i år :slight_smile:

Nok en bra kamp av Karius :slight_smile:
Firmino er selve definisjonen på viktig spiller, hadde vi solgt han da hadde vi slitt.
Salah fortsetter som den skorings-maskinen han er, ohhhh holey day :slight_smile:

Nope, tenk om alle uenigheter her inne hadde blitt avsluttet like enkelt :blush:
(Mulig vi har en fremtid som politikere?)

United tap såklart. Er kun 2. Plassen jeg har øynene festet på nå

Er dessverre for dårlig til å lyve,hva med deg :slight_smile:

Manchester United tapte, og Liverpool vant og nesten 1300 spenn igjen på oddsen, det var en fin Søndag.