Kamptråd : Southampton - Liverpool 11.02.2018

Vi kan jo satse på noe helt nytt vi da, ærlige politikere ( selve definisjonen på et oxymoron).

Alle politikere er ærlige. Problemet er bare at majoriteten av dem ikke vet bedre

Kampen var punktert på 2 - 0, vi kan ikke klage i dag.

Tja, kaller det ikke ærlig hvis de bevisst holder tilbake fakta eller vrir på statistikkene til å få frem sine poenger.
Mulig det ikke er løgn, men å tilbakeholde sannheten er omtrent det samme

Hehe.Tror jeg fortsetter i nåværende jobb uten gullbonus og tidligere pensjonering.Vi får fortsette å glede oss over LFC og la likheten stoppe der.Grattis med 3 poeng og en god avslutningen på søndagen/helgen

Det kan vi fint klare selv om de vinner mot Chelsea.

Nei…Nå er det snart finalen av Farmen…Noen her som skal se det?? :joy: Nemlig hørt rykter fra troverdige kilder at flere her inne skal se den og man kan jo bare spekulere om det stemmer eller ikke! :wink:

Nei takk,blir NHL kamp mellom Washington og Detroit,regner med at det blir mye mer underholdene enn farmen

Farmen? Lokalderby i færøysk 8 divisjon?

Har aldri sett en Farmen episode i mitt liv. Har heller ikke tenkt å begynne med det i dag.

Helt enig! Det virker farlig hver gang han setter fart mot mål. Pasningen til Firmino er perfekt vektet. Det var bare å sette bredsiden til å trille ballen i hjørnet.

Er kjedeligere å se kampene Liverpool kontrollerer enn disse Hawaiifotballkampene, men du verden hvor godt det er for hjertet.

1. plassen satser jeg på når vi møter United. Inntil da er det best om United vinner mot de som sloss for å kvalifisere seg til CL.

Et par mål av Sturridge i morgen hadde passet perfekt.

3 poeng. 0 baklengs. Helt ok det. Full heavy metall mot Porto no :grinning:

Vi beholder 3 plassen, nå setter vi press på Chelsea og Manchester Uniter kjenner pusten av oss i nakken. Tottenham og Liverpool er de to lagene som overbeviser mest bak suverene Manchester City.

Det er noe med måten han gjør ting på. Flegma kalte de det i studio. Han gikk jo å gliste hele kampen. Desto mer piping, jo fetere glis. :blush:

Imponert over Van Dijk som kommer så kjapt tilbake til sin gamle hjemmearena og sine gamle supportere uten at han lar seg påvirke av mishagsytringene som kommer mot han. Respekt.

To poeng unna sølvet nå. Deilig. Det blir en thrilleravslutning dette.

En middelmådig førsteomgang, der vi er effektive, blir avløst av en mer dominerende andreomgang der vi likevel sløser veldig.

Mange klager på midtbanen i dag. Til de vil jeg spørre: Hvor mange sjanser eller tilløp til sjanser skapte Southampton i midtbanens kjerneområder i dag? Hvor mye slapp de gjennom sentralt? Jeg kan svare jeg: 0 ganger. Ikke en eneste gang kom Southampton til sentralt i banen. Det var backene våre som sleit i dag. I tillegg vil jeg spørre dere: Hvor mange ganger satte midtbanen opp de tre framme i fordelaktige situasjoner i andre omgang? Jeg har ikke svaret eksakt, men jeg tipper det er godt over ti-tolv ganger. Dessverre så roter angrepet det til gang på gang med ubesluttsomhet og mangel på presisjon, på tross av mange 3-3-situasjoner og 3-4-situasjoner i store rom. Dette så vi mot Tottenham også, og det bekymrer meg faktisk mer enn midtbanen. Heldigvis har de tre framme også noen verdensklasseøyeblikk som retter opp inntrykket til gangs.

Nå var ikke midtbanen topp altså. Særlig var Ox mindre god i dag, men jeg synes både Can og Wijnaldum var blant våre beste, sammen med Dijk, Karius og delvis Firmino og Salah (på tross av deres rotete andreomgang). I første omgang traff ikke midtbanen godt nok med igangsettingene etter gjenvinning, men at de ble løpt over, som noen mener, er jeg ikke med på.

Vi vinner til slutt komfortabelt etter en heller middels dag på jobben. Det får vi ta med oss, i tillegg til et smykke av en scoring. 0-2 er rett og slett vakkert. Det er tre spillere som åpner et forsvar på seks-sju spillere med pur klasse.

Porto på onsdag. Jeg tar gladelig i mot 1-1.

Er enig i Wijnaldum, men for meg spilte Can en svak kamp igjen. Han virket å være på etterskudd og jeg var i konstant frykt for at han skulle få sitt andre gule.