KopForum-brukernes yrker/utdannelse

Kultur- og idrettssjef.

Major i Hæren, og bilfreak.

Endelig en som er intressert i bil utenom fotballen. Bil er jævla gøy.

Hmmmm fred gaute major, det er godt jeg har avtjent min verneplikt for mange år siden.:joy:

Siviligeniør i energi og miljø ved NTNU, og jobber som rådgiver innen kraftsystemer/høyspeningsanlegg i en av de “6 store” i ingeniørrådgivningsbransjen.

På fritiden er jeg ganske involvert i Tekna, leser jævlig mye og bruker mye av sommeren oppe i fjellheimen på toppturer, både i Norge og utenlands.

Kanskje du skulle hatt en liten rep?

He he, nettopp, og tatt litt vedlikehold på en MB240 GD i pausen.

Basert på @liverpoolian sine uttalelser i kamptrådene når det går bra så tror jeg vel at han allerede “vedlikeholder skroget” sitt i pausen og vel så det…

Sykepleier

Utdannet sosionom og jobber som ruskonsulent på Nav. Støttesamtaler, motivasjonssamtaler, skriflige henvisninger til rusbehandling og DPS er noen arbeidsoppgaver :wink:

Dagens tittel er: Mekanisk Design Ingeniør. Jobber innen utvikling av nytt produkt.

Er utdannet med fagbrev i CNC-maskinering faget og har en videreutdannelse på teknisk fagskole innen maskinteknikk.

Pensjonert vernepleier(nattevakt for psykisk utviklingshemmede)

VA ingeniør/Bonde og eiendoms utvikling.

Bachelor fra University of Technology i Sydney, Australia. Har lang og bred erfaring fra skjæringspunktet mellom IT og forretning. Gründer av utviklingsselskap som jeg solgte i 2012, men har stort sett ellers jobbet i større og for det meste kjente IT selskap. Alltid vært på leverandørssiden.

Jobber i dag med et nytt gründerprosjekt, hvor jeg også er utleid konsulent/rådgiver mesteparten av tiden. Liverpool-fan, norsk-amerikaner og spiller golf. 47 år.

Bachelor i Jus og Ledele, påbygg i økonimi (mest for å få lov å bo i Australia), Excecutive Master of Management på Bi (ferdig her om ca 3 måneder, skiver nå avsluttende oppgave om Shankly)

Jobber hovedsaklig med salg av kjemi og oljerelaterte produkter til olje og industrinæringen. Starter forøvrig i ny jobb neste måned som regionssjef i en av de store norske oljeselskapene (blir veldig spennende, men betyr pendling til Oslo hver uke. Noen som har et bare forslag på hvor Liverpoolfans møtes for å se kamper i Oslo??)

De gangene jeg har vært i Oslo har jeg sett kampene på O`Learys i Karl Johans gate, den kan anbefales.

Jeg er fotograf, hovedsakelig i pressen, men også endel andre typer oppdrag. Har verdens beste jobb :blush::camera_flash:

Andys pub er vel et bra alternativ, midt i sentrum og mye liverpoolsupportere. Stedet har vel en liverpoolprofil.
I det hele tatt er det vel mye liverpoolsupportere uansett når det er liverpoolkamper på mange av fotballpubene rundtom:)

Driftsleder i næringsmiddelbedrift.

Må si det er et bra utdanningsnivå her

Prosjektingeniør / prosjektleder i en over middels stor Norsk bedrift. Utdannet innen IT, men har også etterutdanning i økonomi og prosjektledelse.