KopForum-brukernes yrker/utdannelse

Jobber med oppfølging av sikkerhet-, slukke- og måle- utstyr.
Utdannelse som sjømann og bachelor innen shipping

Jobber som mellomleder i en middels stor norsk bedrift, ledende innenfor offshore og drilling teknologi. Ingeniør elektro og automasjon.

Andys Pub i Stortingsgata og O´Learys på Karl Johan er bare 100m fra hverandre med Spikersuppa i mellom. O´Learys er finere og et greit sted å ta seg en matbit også. Andy´s har har rabattert pils hvis du har på deg et Liverpool antrekk (caps, drakt etc) før og under kampene. Knapt en 50 lapp for en halvliter - sist jeg var der. Andy´s har et klientell som ofte fremstår som mer ihugga og engasjerte enn du finner på O´Learys. Begge steder er bra.

Takk for fine tilbakemeldinger! Spesielt om det blir Cl neste år, blir det flere kamper i midtuken på Andys eller O`lerys på meg!

Kan anbefale Mets om noen skulle ta en tur til Skien. Grei pris på ølen. De første 3 minuttene etter at Liverpool har scort får man ølen for 30 kr. Velkommen og skål til neste kamp.

Vet ikke om jeg liker det konseptet, @liverpoolian. Da hadde jeg bare blitt ekstra sur når det går dårlig. Bra at vi scorer mye under Klopp, i hvert fall.

Ikke rart det innimellom blir litt akademisk på forumet her! :relaxed:

Studerer, siste semester av bachelor i markedsføringsledelse :closed_book:

Mastergrad i spesialpedagogikk. Jobber for øyeblikket innen rus og psykiatri :+1:t2:

Må spesifisere meg selv. Er nå utdannet økonom med bachelor i økonomi og ledelse ved NTNU. Jobber for øyeblikket som regnskapsfører i et av Norges største konsern.

Avdelingsingeniør i kommune

:grimacing: det er jo utrolig nivå her inne da???
Tør jo nesten ikke svare selv🤔

Meg?
Seriegründer, livsnyter og av og til en komplett tulling☺️

Jeg har vært rik flere ganger og også vært på nav med lua i hånda.

Invitert av Obama til det hvite hus og vært på “dagsen” for å få jobb i gamle dager.

Hjelper venner og kjente/ukjente innen alt mulig, og bygger selskaper for andre.

Nå innen bemanning innen oljeindustri, helsesektor og veiarbeid, finner kvalifiserte folk der andre sliter med å bemanne opp… noen som trenger folk??

Bygget av egne penger verdens første elbil-SUV og sølte bort masse penger…

Selverklært en av verdens mest ihuga Liverpool supportere👍

Utdannelse ble aldri fullført…

Var det ikke du som har jobbet med en musikkvideo til pantera? Eller tar jeg feil nå?

Jo, var en morsom tid👍
Jeg har levd livet, flere ganger.
Det sies at jeg har levd livet for mange😎

Har du noe tips? Jeg sliter mest med å finne ut av en idé som jeg nok tro på til å gå all in for. Men jeg mener; når/om jeg finner denne idéen (innen web/app utvikling), hva anbefaler du meg gjøre? Sikkert et veldig vagt spørsmål. Synes det er kult å kunne spørre en med såpass stor gjennomførings evne slik du har.

Jada, bare ta kontakt!
Pass på at INGEN sier deg imot.
Det er som ei bøtte med krabber, prøver en å gå ut, kan du være sikker på at de andre holder den igjen.
Ikke vær redd for å tape, det gjør deg bare sterkere. Men prøver du ikke, vil du aldri få oppleve spenning hen med å prøve…

Jeg elsker mennesker som prøver❤️

Tusen takk Andy! Jeg kommer nok til å ta deg på ordet når tiden er inne.

Et veldig ferskt eksempel:
I går ble jeg forbanna på agenter som skor seg. Det må da være ulogisk at en agent får 30millioner pund for en overgang??? Agenten i Pogba saken fikk det. Hva om slike penger gikk til barneidretten eller andre gode formål for kjøpende/selgende lag???

Jeg tok kontakt med representanten til John Barnes og ba om et møte. Han er for meg en perfekt ambassadør til p fronte et slikt selskap som har helt andre honorar.
John Barnes skulle visstnok til Tønsberg i høst, så da snakker jeg med han der👍
Hans representant synes det var en glimrende idé og var enig i galskapen som rår…
Ikke sikkert det blir noe, men da har jeg ihvertfall prøvd😎

Og i mellomtiden til John Barnes dukker opp, så må jeg skrive en forretningsplan​:+1::+1::+1:

Ikke glem at du har jobbet med Pantera og Tool. Er fortsatt ubeskrivelig misunnelig på akkurat det​:+1::smile: