KopForum-brukernes yrker/utdannelse

Fagbrev som prosesstekniker :slight_smile:

Alt må prøves👍

Helt rått at du har jobbet med pantera! Mitt favoritt-band før i tiden, skulle gjerne ha vært i dine sko :slight_smile:

Utdannet lærer men jobber som miljøterapeut. Dansk statsborger, bodd i Norge i 15 år.

Mitt første innlegg her på forumet. Vært fast leser i årevis, men aldri postet noe tidligere. Utdannet intensivsykepleier, jobber på en intensivavdeling.

Mann eller kvinne? Uansett kudos. Flott jobb, viktig.

Ganske vesentlig opplysning ja -> Mann i midten av 30 årene!

Nei, det er ikke vesentlig :slight_smile:
Noen vil ikke være personlig her, og det er helt greit.

Fint å være mann i kvinnedominert yrke: :slight_smile:

Lærer i grunnskolen (mannlig), har lærerutdanning som gjør meg til adjunkt med opprykk. Blir vel aldri helt ferdig med utdannelsen, tar fremdeles noen fag.

Tja. Erfaringene mine er vel egentlig litt delte i forhold til det å være mann i et “kvinneyrke”. Enkelte perioder er det mye kjærringprat og kakling, gjerne med litt kvinnelige intriger. Men stort sett meget hyggelig arbeidshverdag, med flotte mennesker og kolleger.

Jurist. Jobber nå med lederutvikling.

Det ser ut til å være en svært variert yrkes- og utdanningsgruppe her inne. Det er ofte et bra utgangspunkt for rike diskusjoner og ulike perspektiver. Som et aktivt lesende kopforum-medlem synes jeg det er veldig positivt.

Jeg er profesjonsstudent på siste året som forhåpentligvis jobber som psykolog en eller annen plass om ett års tid.

Du har jobbet med Pantera og Tool? To av mine favorittband da jeg var yngre :metal: Er/ var du fan selv?

Likte noe av det de spiller, men er for “komplisert” i hodet mitt, og liker overdrevent vanskelige låter som Animals AS Leaders lager… Dreamtheater er også “innafor”. :notes::sunglasses:

Nå må dere slutte å bruke denne tråden på å fortelle @andy hvor kul han er og hvor spennende liv han har hatt. Han er en tullemann som ikke følger klare lover og regler for hvordan man skal være A4!

Det må da gå an å holde holde seg alvorlig og stram i maska, selv på dette forumet! Om alle holdt seg innenfor boksen og ingen smilte eller viste livsglede, sånn generelt, hadde alt vært så meget bedre.

Forøvrig er jeg revisor.

En hit!!!

Radiograf på CT og konvensjonell røntgen.
Overrasker meg kor mange som tror eg jobber innenfor radio eller rett og slett ikkje har anelse ka radiografer gjør. Liker å tro at eg har en av de beste jobbene en kan ha innenfor et sjukehus. Mann, 26 år.

(forresten, liker kor treffende beskrivelsen din av korleis det er å jobbe ilag med en del kvinner er, icun :slight_smile:

Markedsøkonom,jobber i Norges største telco bedrift.
Mann/40 år (høres nesten ut som kontakt annonse :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Ble mange kontaktannonser her :beers: Forøvrig er Dream Theater også veldig innafor :metal: Har aldri sagt noe om at Andy er kul :rofl: