Landskamper

Ja, en i alle fall, den som blir en kjempesjanse for Norge når Elabdellaoui får lagt inn foran! Det er faktisk en kjempepasning! Men ellers har han slått bort alt for mye ja

Har vel truffet på alt unntatt de to-tre du henger deg oppi.

Norge har vært gode. Fortsett sånn !

Lenge siden en landskamp med norge, mot et land som bulgaria, har vært særlig interresant å følge, så noe positivt er det da kommet ut av nations league.

Harry Wilson har scoret for Wales.

Frankrike opp i 2-1 mot Tyskland.
Går mot det sjette tapet dette kalenderåret
Løv sitter vel utrygt nå ?

King er en goalgetter, bommer nok en gang. Huff og huff.

Den bommen der fra King er bare sensasjonell! Dette blir en youtube-hit tipper jeg! Nesten bedre gjort å bomme enn å treffe!

Skulle ha gått til Specsavers…

Finnes det en «fotball-ekspert» som er tørrere enn Lars Tjernås, om dere forstår hva jeg mener?

Brasil med 1-0 seier over Argentina med Alisson og Firmino fra start og Fabinho kom inn fra benken på stillingen 0-0👍

Noen som så den?

Imponerende løpskapasitet på de tre fremste hos Norge. Fortjent seier , som burde vært større.

Tenk hvis Norge nå får dårligere målforskjell enn Bulgaria. Denne skulle vi vunnet med 2 og avgjort innbyrdes

Enda et vakkert mål fra vår talentfulle waliser. Det skal bli spennende og se hvordan Wilson utvikler seg de neste årene.

Nei, det er veldig usannsynlig, da må alle kamper endte uavgjort og de får best målforskjell. Ingen kommer til EM på walkover. Hvis det bare er ett ukvalifisert lag fra pulje A, blir andre lag flyttet opp fra lavere puljer.

Jøss, Ødegård fyrer av i Hegerberg konflikten, og jeg synes han har et godt poeng.

Ho kritiserte vel NFF, mellom anna for opplegget heilt frå J15 og framover, ikkje laget. Vi veit ikkje når Josimar gjorde intervjuet. At NFF er amatørar, og spesielt når det kjem til damefotball, er vel ikkje oppsiktsvekkande å påstå. Debatten, der laget blir dratt inn, må vel forstyrre dei meir.
Eg forstår godt at Hegerberg droppa landslaget. Dei fekk ny trenar rett før meisterskapen som spelte usedvanleg feigt. Dei spelte ikkje på styrkene til Hegerberg, og då er det ikkje noko poeng i at ho skal spele der.
At søster Hegerberg no blir boikotta som ein konsekvens, sei vel det meste om korleis ting fungerar.

En ting er at Hegerberg ikke kommer overens med Sjøgren og ledelsen, men det er verre dersom hun faktisk er kommet på kant med nesten alle av medspillerne på landslaget. Det tyder i så fall på en oppførsel ovenfor lagkameratene som ikke er helt grei.

Du har sikkert rett i at det er noko der også, men eg har null bakgrunn for å sei noko om den saka.

1. Du skal ikke tro at du er noe.
  2. Du skal ikke tro du er like meget som oss .
  3. Du skal ikke tro du er klokere enn oss .
  4. Du skal ikke innbille deg du er bedre enn oss .
  5. Du skal ikke tro du vet mer enn oss .
  6. Du skal ikke tro du er mer enn oss .
  7. Du skal ikke tro at du duger til noe.
  8. Du skal ikke le av oss .
  9. Du skal ikke tro at noen bryr seg om deg .
  10. Du skal ikke tro du kan lære oss noe.

(Janteloven, av Aksel Sandemose)