Landskamper

England ligner på seg selv igjen. Feil i avgjørende kamper

Har alltid likt England, men det laget er fullt av spillere jeg ikke liker :rofl:
Har alltid likt nederland og der liker jeg eller er nøytral til alle spillerne.
Jeg unner hendo og taa alt på landslaget, men sterling og kane intet :rofl:
Landslag er noe vanskelige greier, det som gleder meg mest med landslag er når Liverpool spillere er direkte skyld i (helst med kjempeprestasjoner) i at deres lag vinner.

Jobber bra, men gjør mye rart med ball

England og Southgate kan takke seg selv…

Så patetisk svakt av enkelte engelske spillere. Jeg kommer aldri til å sette penger på England i en sluttspillskamp mot god motstand

Enig i at han ikke har en god kamp. Under Klopp derimot… Jeg liker Depay. Har egenskaper som jeg tror Liverpool ville blitt bedre av.

Depay er god han. Problemet med å ha han i laget er at 90% av fansen kommer til å rive sv seg håret i ren frustrasjon. Han har ganske mange gode kvaliteter. Men fotballsmart er han ikke. Det blir altfor mye dilling med ballen. Det funker svært dårlig inn i vårt lag. Depay har en tendens til å drible samme mann 4 ganger istedet for 1. Har sett det svært ofte i år i ligue 1. Skyhøyt potensial men en spiller svært få ønsker å ta en sjanse på. Når det gjelder det sosiale og det livet der så er han på nivå med Pogba om ikke verre.

Depay virker som en drittfyr. Ønsker han langt unna vår klubb.

Tror ikke han er aktuell. Jeg er derimot mer entusiastisk når det gjelder Bergwejn. Han har hurtighet og veldig god ballkontroll i fart. I går spilte han først til høyre, så en del i midten, og så en del til venstre. En nesten optimal spiller med tanke på at han kan bekle flere roller.

Problemet er at jeg ikke vet om vi kan få han til å jobbe hardt nok. Innsatsen i går var i beste fall ok. Synes han var lite involvert og sjelden viste initiativ. Noen gå glimt her og der, men ikke mye i går.

Likevel liker jeg spilleren godt. Han er på ingen måte ett ferdig produkt, men jeg tror Klopp kan gjøre gull av denne gutten. Det var noen Liverpool-rykter tidligere om han, men har vært stille den siste tiden.

Når man har 30 assists på to sesonger, og flere av de utrolig kreative, ja da er man forballsmart.

Bergwijn får brukbar omtale her da, bedre enn jeg trodde. Jeg fulgte han tett i går da jeg har sett han noen ganger tidligere, og mener han kan bli skikkelig god.

Ett optimalt vindu for meg ville vært han og De Ligt inn, så kunne vi kvittet oss med Lovren, Wilson og diverse andre unggutter vi kan få litt penger for. En førsterekke med Mané, Firmino og Salah og andrerekke med Origi, Brewster og Bergwejn kunne blitt en fin miks.

Djibril Cisse skåret over 30 mål i en sesong i Ligue 1. Var vel ikke akkurat fotballsmart? Med den kommentaren din mistenker jeg sterkt at du ikke har sett så mye av Depay/ Ligue 1 denne sesongen? 19 målpoeng på 2 sesonger for ett topplag i Ligue 1 imponerer ikke meg. I hvertfall når han er Lyons nr 1. Flere som nevner at de forventer mye mer av Depay som har holdninger som ikke forener med hva Klopp ønsker, spesielt når det butter i mot.

Når jeg ser hvordan Ødegård fremstår så må jeg si det er fryktelig synd han ikke valgte oss. Han og King fremstår som en god duo på landslaget.

Blir oppgitt av Nordtveit.

Jeg finner det oppløftende å se at spillerne faktisk blir sterkt påvirket av dette tapet. Det betyr i alle fall at de tar det på alvor, noe det ikke har virket som de siste par årene.

Greit nok med uavgjort, Norge har ingenting å gjøre i mesterskap. De er ikke i nærheten å være gode nok.

Han har jo klippekort på dette laget. Kan du kaste langt nok er du god nok. Er jo det eneste han duger til. Å forsvare seg kan han ikke.

Depay har 52 målpoeng på de siste to sesongene i Lyon i ligaen. Kun 2 av dem på straffespark. Siden han kom til Lyon for 2,5 år siden har han 85 målpoeng i liga og europacup. Kun 3 av disse på straffespark. Målpoengene er fordelt i 38 mål og 47 assist. Ett målpoeng per 91 minutter spilt. Salah har ett målpoeng per 88 minutter spilt for oss i liga og europacup.

Jeg tor ikke man gjør 47 assist på 2,5 sesonger uten å være litt fotballsmart.

Liker spiller som Ødegaard og Berge, kreative spillere som kan skape sjanser.