Landskamper

Nei. Men selv om du mislykkes i MB, så er altså ikke alt håp ute.:wink:

Glem De Ligt! Vi trenger to, tre nye spillere, men ingen midtstopper. Hadde vært galskap å bruke £70-80M kanskje mer på en midtstopper! Vi har Gomez og Matip. Mer enn gode nok begge to!

Han Fernandez fra Sporting som United sikler etter har et meget godt skudd!

Jeg har nok hatt litt sans for å få koblet VanDijk/DeLight i Liverpool. Men har mer og mer forlatt tanken. Som du sier har vi allerede glimrende stoppere i stallen. Og Gomez, sånn som han holdt på før skaden… han var fantastisk god. Mulig vi bør se på cover på backplass, og offensive alternativer først ja.

Enig. Å svi av så mye penger på en stopper når vi nå har meget solid dekning der. Om Lovren drar, må vi hente en backup. I tillegg trenger vi backup til backene. Vil også ha en angriper av god kvalitet til å supplere de fremme

Så er det han unggutten Hoever også. Stort talent det også.

Synes ikke dette Nederlandske laget er særlig godt. Omstendelig og tungrodd fotball. Vi er nok blendet av et morsomt Ajax i CL som virkelig var «fine» å se på.

Nederland mangler fullstendig brodd. De produserer fryktelig lite.Portugal kontrollerer dem rett og slett.
Synd. Ronaldo øker vel sjansene sine på Ballon D’or nå, på bekostning av VVD.

De mangler rett og slett gode spillere på topp!

Ja og Depay skuffer. Håper inderlig vi ikke ønsker å hente han. Som sagt lemgre oppe i tråden. Han faller fullstendig ut av kampene. Har sine øyeblikk men det vlir for tafatt.

Det er nok helt uaktuelt å bruke store summer på en ny stopper. Tror i det hele tatt det blir en meget rolig sommer med tanke på transfers. Ingen store signeringer.

Noen signeringer blir det garantert! Vi tar neppe en «Tottenham» :wink:

Jeg stusser mest på at så mange her inne ikke klarer å skrive navnet hans rett …

Eller er man forhekset av the god of light ennå …

Tror ikke jeg så de i de kampene. Mulig jeg så noe, uten at jeg husker det.

Har sett noen kamper med Bergwijn i serien der. Da har han vært god, og jeg har tenkt at Klopp kan gjøre han til en storspiller. Men det han har prestert de siste to landskampene er skralt, og spesielt i dag virket det som om han ønsket å være ett annet sted.

Føler meg bare ikke trygg på at f.eks Wilson skal kunne avlaste de tre på topp. Er redd han faller helt gjennom hos oss. Origi er noe, men skulle ønske vi hentet inn en angriper til som er mer utpreget kantspiller.

Jeg blir ganske skuffet om vi ikke gjør noen endringer av betydning i sommer. På tross av at vi er Europas beste lag altså. City har dessverre lagt lista på verdensrekordhøyde, så skal vi endelig hente hjem ligagullet, må vi trolig hente minst 95 poeng. Denne gang fikk vi 97 poeng, og var ekstremt heldige med minimalt av skader på være viktigste spillere.

Babel scoret 5 mål og hadde 4 målgivende for Fulham på 16 kamper…og skapte ellers mye trøbbel for de fleste lag, inkludert vårt forsvar, så han er ikke gått ut på dato helt ennå.

Ser ikke landskamper og Norsk fotball lengre, men er virkelig Nordtveit det eneste alternativet Norge har i midtforsvaret ??? :thinking:

Maaaange år siden jeg gadd å følge med også. Hvem måtte vi i kveld? Et land med mindre innbyggere enn Drammen?
Synd, men har jo minner fra Drillo tiden som jeg er fortsatt er imponert over…:clap:

I Drillos dager hadde en Bratseth, Berg og Johnsen…samtlige fast på de beste lagene i England og Tyskland…det var tider :call_me_hand:t2:

Jeg mener Rosted burde satses på. Han har det meste, og kommer til å bli kanongod - i alle fall i norsk målestokk.

I og med at jeg ikke følger med på Norsk fotball lengre, vet jeg dessverre ikke hvem Rosted er - så der får jeg bare stole på din vurdering. Jeg fulgte Brann hver eneste helg i ungdommen, pdd sjekker jeg tabellen og resultatene av og til, ser høydepunkter på TV om jeg tilfeldigvis har rett kanal stående å dure…men kan ikke navnet på 70 % av spillerstallen.

At Nordtveit får spille på landslaget etter så mange negative involveringer, inntrykket er hver eneste kamp siste årene, er for meg ubegripelig.