Liverpool.no

En liten bønn til redaksjonen:

Vi vet jo at “mystiske” titler skaper flere sidevisninger. Men dere er liverpool.no, ikke VG eller Nettavisen. Hva med å skrive navnet i overskriften, og ikke bare “19-åring”, nå som det ikke lenger er ingresser på forsiden? Jeg er på fjellet, har Edge, og er glad for å ikke måtte åpne alle artikkelsider for å få info fra supporterklubben.

Premier League 2017/2018
Rykter og spekulasjoner: Arkivert
Premier League 2017/2018

Når dere nå prøver å få med resultatet av sist spilte kamp oppe til venstre på forsiden,
så gjør det ingenting om resultater stemmer.
Ser at dere har rettet nå :thumbsup:

Enig med slike teaser overskrifter. Dårlig journalistikk på en fanside.

En annen ting med design er at bildene er alt for store. De fyller skjermen istedenfor å ha noe tekst under. Ikke spesielt fornøyd med den nye designen generelt.

Ja, skjedde vel nå også. “Stortalentet ute i flere uker.”

Leser man artikkelen så er det snakk om Ejaria, og det er snakk om “noen uker”. Overskrifta er ikke feil, men det blir plagsomt i lengden.

Synes det riktige for en supporterside er å tenke slik: “Hvordan gi supporterne mest mulig informasjon med minst mulig bryderi, færrest mulig klikk og lavest mulig datamengde å laste ned med mobiltelefon.”

Mer om dette temaet (preget av at jeg er til fjells, med Edge, og lar meg irritere ekstra mye):

Liverpool.no har nå sak om Karius etter operasjonen og skriver på forsiden at det tar tid før han er kampklar igjen. En negativ melding. Jeg får likevel ikke svar på det jeg lurer på - nemlig hvor lenge tar det før Karius er klar igjen? Jeg er nødt til å bruke tid og batteri på å laste en ny side.

Hvor kunne ikke supportersiden .no skrevet på forsiden at Karius ventes klar igjen i oktober? Da hadde jeg ikke trengt å bruke en evighet på å laste artikkelsiden?

(En annen ting er at dette jo var en god nyhet siden vi jo snakker om et brudd i hånden. En naturlig vinkling hadde vært “Karius kan bli klar allerede i oktober”, men .no’s hang til konfliktvinklinger og tabloide negative vinklinger lar jeg ligge nå.)

Hvorfor blir det så enormt mye “innlegg trukket tilbake av forfatter etc” på forumet? Plagsomt.

Innleggsforfatteren velger å fjerne innlegget sitt.

Skjer det virkelig SÅ ofte?

Er dere sikre på at dette er innlegg som blir publisert? Isåfall veldig, veldig snodig at så mange velger å trekke tilbake innlegg.

Isåfall; det må da gå an å ta en kortere frist for fjerning så det blir borte etter… 1 time?

Tror ikke denne meldingen kommer opp dersom en moderator fjerner meldingene, så jeg tror det betyr at forfatteren av innlegget fjerner det selv. Skal sjekke opp dette nærmere. I det gamle forumet dukket det ikke opp en notis, så det er jo selvfølgelig grunnen til at det ikke ble lagt merke til.

Veldig fornøyd med at menyknappen nå følger med nedover på siden, slik at man slipper å scrolle seg til toppen igjen for å klikke seg videre! Men er det nødvendig å stappe inn “forrige match/neste match” der også da?

Jeg liker at “neste kamp” er så tilgjengelig.

Ser ikke behovet for at forrige kamp står der. Da kan heller de to neste kampene står der.

Når blir appen oppdatert slik at den blir mer brukervennlig og at man kan bruke alle funksjoner? Man vil vel bruke mindre mengder data også via app vil jeg tro.

Ellers fornøyd med omleggingen men det tok sin tid før det satt.

Hvorfor krisemaksimere? Ingen av dagens “skader” er av betydning. Kunne ikke Grujic-saken f.eks. blitt vinklet på at der ikke er noe farlig med ham?

Har innsett at jeg tydeligvis må leve med å åpne menyen hver eneste gang jeg vil til forumet, men med siste forandringen så må jeg jaggu scrolle også (på mobil). Er det mulig å sette linken til forumet høyere i menylista? Det er flere som oftere klikker seg dit enn inn på f eks bloggen vil jeg tro.

Det var raskt levert! :smiley:

Hva skjer? Plutselig har det blitt hakkete og tregt å skrive via mobil igjen, akkurat som på det gamle forumet.

Noen som har gjort noe “lurt” med kodingen nå?

Klausulene som fikk Liverpool til å se rødt?!

Wow, det må jeg si.
Det var da svært slemme klausuler.

Her traff han innertier :slight_smile:

1. Når kunngjør .no hvem som vant tippe konkuransen på fremsiden? De som driver siden vår rir ikke den dagen de saler opp.

2. Må vi ha Facebook for s stemme på liverpool’s beste spiller? Blir i hvertfall linket videre til Facebook når eg prøver å stemme. Fint om dere ordner opp i det. Jeg er medlem av Liverpool supporter klubb ikke Facebook sin.