Liverpool.no

Tja. Det er vel først og fremst den som har gitt han lønna som er inkompetent?

Synes ikke noen av de to partene er inkompetente her jeg. Begge gjør jo bare jobben sin. Den ene satser på fotballspillere, den andre blir satset på. Er lønnen så avskrekkende, egentlig? Skjønner ikke hvorfor Lazar skal viftes av gårde på den måten.

Helt enig med deg. Det er egentlig litt trist for samfunnet at siste setning kan brukes om Salah, Mane og resten av røkla også. De har jo snart tjent årslønna mi siden forrige kamp. Ganske sykt.

Feriepengene til Salah tilsvarer det meste av Markovic" årslønn.

Markovic tjener nesten minst av alle. Han har meg bekjent ikke nektet å spille, han er bare ikke valgt ut. Hvorfor omtale ham slik da?

Enig med deg. Dette er Liverpool.no og ikke en hvilken som helst sensasjonsblekke.

Synes setningen er på sin plass!

£10m(!!!) i lønn siden han spelte sin forrige kamp for klubben er jo helt utrolig og en vanvittig galskap…

Tja, det kan jo godt være. Forsåvidt kanskje også speiderne som anbefalte spilleren?

Rapportene tyder jo også på at innsatsen på treningsfeltet var så som så. I tillegg var penger viktigere enn spilletid.

Jeg syns uansett det er innafor med vinklingen til skribenten.

Han har tjent £35.000 i uken. Det gjør ham til en av klubbens lavest lønte spillere. Vi er selvsagt enige om at lønnsnivået i PL er ellevilt høyt, men slik er det jo.

Ganger du opp ukelønnen til en hvilken som helst spiller, først med 52 for å få et år, og deretter i antall år, blir sluttsummen høy. For Markovic blir den likevel relativt svært lav, fordi han har lav ukelønn.

Å dele på antall spilte kamper for Liverpool blir spekulativt. En slik øvelse kan gjøres med enhver spiller som havner utenfor førstelagsspill, enten dette skyldes taktiske valg, at andre spillertyper foretrekkes, skader eller klubbens kontinuerlige behov for cover.

Har du grunnlag for å si dette? Jeg husker at Matic en gang uttalte at Markovic kunne bli verdensklasse dersom han klarte å ha hodet på rett sted. Det antyder noe, enig i det, men jeg har ikke fått med meg at Markovic har dasset på treningene. Tvertimot mener jeg at han er omtalt som et godt forbilde for de yngre på U23.

Han sa nei til et klubbytte, det er riktig. Men det er fair, dersom han følte det var feil sted. Han har uansett tjent så lite i Liverpool at det ikke er penger han valgte.

Hentet fra forsiden: Men Joe Gomez tror ikke Klopp er klar før etter Bayern München-kampen på Anfield.

Er klopp skadet også nå:joy::rofl:

Eller kan det bety at Klopp rett og slett er litt uklar for tiden? Det er dumt da det lett kan oppstå forvirring rundt spilleplaner, lagoppstillinger osv. om han ikke er klar på fordelingene.

Møtte vel blant annet opp til pre-season helt ute av form også om jeg ikke husker helt feil.

Nytt for meg. Finner ingenting om det når jeg googler. Men hvis du sier det, så.

Ja, det var denne jeg nevnte i innlegget over.

1 uke etter utlånet til Anderlecht:

And Anderlecht Online reports he has already encountered problems in Belgium - just a week after arriving.

It is suggested the club signed Markovic without a medical and upon his arrival put him forward for tests.

The 23-year-old is said to have produced “abysmal” results and has subsequently been put on an individual fitness regime.

Manageren deres uttalte: "“He has a very big gap and is conditional not yet ready to play.”

Å, på utlån - og i januar. @fancypants skrev preseason. Det var sikkert derfor jeg ikke fant det.

https://www.reddit.com/r/LiverpoolFC/comments/8vktnw/lazar_marković_looking_thicc/

Fant ikke noe bedre kilde på det akkurat nå, men var blant annet det her jeg tenkte på, i tillegg til situasjonen rundt utlånet til anderlecht. Ser ikke akkurat ut som en toppidrettsutøvers kropp.

image
Det begynte allerede da han kom tilbake til preseason i Liverpool.

Etter å ha utelukkende trent fra juli-januar er det ganske oppsiktsvekkende å dukke opp i Anderlecht i den forfatningen det ble rapportert at han var i. “Absymal results” på de fysiske testene er ikke akkurat ord som vanligvis blir brukt om toppidrettsutøvere.

Uansett, han er historie nå. Dum og litt rar sak.