Liverpool.no

For meg er det nok når en lagkamerat uttaler seg slik i media. Hvor ofte ser du det? I tillegg har du jo linkene som andre har postet over her.

Er det mulig å få lagt inn en sveipe funksjon på spelte og kommende kamper? Altså at man kan sveipe for å se flere kommende kamper, eller tidligere resultater.

Har prøvd å forklare med mine tegneskills på bildet under:

Ooh… frekke tøs. I denne rorschach-testen ser jeg et lidenskapelig tungekyss mellom to ender. Donald fikk endelig sin Dolly, for å si det slik.

Hahaha :rofl:

Godt forslag.

Det er en forskjell på at det ikke finnes bevis for at Shankly sa det, til å fastslå at Shankly ikke sa det.

Liverpool.no siterer Chris Bascombe, som i 2011 nøyde seg med å si at det ikke eksisterer bevis. Men liverpool.no klarer å skrive at “det nok ikke er noe Bill Shankly selv faktisk har sagt.” Og de bruker Bascombe og The Telegraph som kilde til det.

Men Bascombe og The Telegraph påstår aldri at Shankly ikke har sagt det. Det konstateres bare at det ikke finnes bevis for dette. Og “bevis” måtte da ha vært avisutklipp med intervju, lydbåndopptak eller TV-bilder. At dette er et av mange sitater som er blitt gjenfortalt og viderefortalt gjennom tiårene ser man bort ifra.

At Bascombes artikkel derfor er noe tendensiøs er en sak for seg. Poenget nå er at .no strekker denne gamle Bascombe-artikkelen mye lenger enn hva som kan forsvares. Dessuten: Hvorfor spa den frem nå, så mange år senere?

Helt enig i hovedpoenget ditt. Merkelig at slike harelabb-notiser slipper gjennom.

Men ellers synes jeg timinga er god. Det er en knallhard polemikk på en del plattformer for tida, mellom de som hevder at kritikken mot laget og Klopp bør stilne noe, og de som stadig finner og fokuserer på det som ikke er bra. De førstnevnte bruker da sitatet til Shankly med jevne mellomrom som et argument eller et innspill.

Og så er det ikke slik at støtte betyr det samme som å smile hele tiden.

Akk, dette behovet for enten/eller og sort/hvit. Verden og livet består av farger, nyanser, variasjoner og kombinasjoner - og er egentlig helt uegnet for nettdebatt.

Hadde vært kjekt om redaksjonen kom med tilbakemelding på denne(?). Før den drukner i alt annet :slight_smile:

Vi har det med kampene på blokka. Tommel opp!

“Så stor betydning har nye Main Stand hatt
Korter ned forspranget til konkurrentene.”

Dette stod det å lese om match day- inntektene i dag, i overskrift og ingress.
Leser jeg feil, eller er det Liverpool.no som bommer totalt?

På tide å oppdatere appen snart eller??

@strakvrist, eller andre:

Jeg syns det er interessant å følge med på hvem som har likt et innlegg på forumet og enten er enige, eller setter pris på det som har blitt skrevet etc.

Opplever nå at det er noe kluss med denne visningen. Et innlegg med feks 10 likes viser bare halvparten av forumistene. Et innlegg med 2 likes viser bare én.

Samsung s8, chrome.

Takk som sa fra. Likes-ene er der, men det ser ut som det er en feil med innlasting av bildene som er knyttet til dem. Sjekker det opp :slight_smile:

Har merket meg det samme selv.

Sånn. Nå er det i orden, vel?

Det ser sånn ut, ja :slight_smile: :+1:

Jeg vil gjerne skryte av Liverpool.no for videosaken som Mari Lunde lagde med en United-tilhenger om søndagens kamp. Bra. Mer av dette. Gode spørsmål, fint gjennomført. Hva med en oppfølger etter kampen? Med fans.

Er det noen som vet hvordan man laster ned appen slik at jeg kan komme inn på kopforum på mobilen??

Appen er ikke oppdatert på evigheter. Det anbefales å bruke nettleseren på mobilen.