Liverpool.no

Ok, men den funker ikke på min samsung S5.

Har du vurdert en annen nettleser? Chrome for eksempel?

Jeg avventet respons på hvordan det gikk etter du slettet cachen, men det testet du kanskje ikke?

Android hadde tidligere enn innebygget nettleser som ikke var Chrome. Du har sannsynligvis brukt den (den heter vel bare “Internet”?). Uansett. Den er veldig utdatert. Er likevel spent på hvorfor det ikke gikk. Det kan jo være flere andre som bruker den. Som webutvikler vil man jo at flest mulig skal oppleve nettsiden slik den skal oppleves (og ikke minst likt).

Fikk du noen feilmeldinger? Ble alt helt hvitt?

Uansett tror jeg du er tjent med å ha en oppdatert nettleser som blir vedlikeholdt. Da er Chrome et veldig godt alternativ.

@mafortune Jeg er nysgjerrig. Hvorfor antok du at han ikke brukte Chrome?

Jeg brukte den innebygde nettleseren som heter internett, så lastet ned Chrome, da fungerte alt som det skulle igjen.

Jeg konkluderte med at du brukte den som heter “Internet”.
Så du spørsmålene mine?

Les over igjen…

Jeg brukt den innebygde nettleseren som heter “internett” Jeg vet ikke hvorfor det ike gikk an å bruke den lenger. Fikk bare frem en rød stripe øverst på skjermen med linker til lenker liverpool.no. Fikk ikke noen feilmeldinger, men som sagt den røde stripen øverst på skjermen.

Så slettet den gamle nettleseren og lastet ned Chrome, den funker perfekt.

Enig angående video. Her er Liverpool.no og sikkert andre fanklubber litt bakpå i utviklingen. Video-stoff tar jo mer og mer av på de tabloide nettavisene, YouTube defineres som en reell konkurrent til tradisjonell TV og sider som gjør spesialisert stoff på klubbens sine har stadig voksende tall. Bør Liverpool.no vurdere en video-journalist?

Jeg er oppvokst på nittitallet, da skyldtes nesten alle problemer feil nettleser. Mystisk nok er det ofte slik fremdeles:)

Jeg er oppvokst på 80-tallet og har erfart (erfarer) det samme.

For øvrig, og ikke for å kverulere, så var vel spørsmålet hvorfor du antok at han ikke brukte Chrome - ikke hvorvidt han brukte feil nettleser.

Korrekte tilbakemeldinger er prima i feilsøkingsøyemed.

Jeg antok det fordi jeg selv bruker Safari eller Chrome og ikke har noen problemer. Så ingen «ordentlig» begrunnelse for antakelsen.

@strakvrist den feilen her har dukket opp litt på forumet etter oppgraderingen (på pc).
Bildene vil ikke laste inn preview av, så du må klikke på bildene for å få dem frem

Det så kjipt ut :frowning: Har du lenke til tråden eller posten?

Måtte lete litt, men det var denne.
Funker perfekt på mobil, så jeg vet ikke hvorfor den ikke funker som den skal på pc.
Har lagt merke til det samme et par ganger før, men det var før oppgraderingen

Takk som letet og fant :slight_smile:

Det er resultatet av noe som heter lazyload. Bildene blir hentet idet man scroller til dem og ikke før. Det gjør at hastigheten på forumet blir kjappere, i alle fall på tregere tilkoblinger, som f.eks. via mobil. I utgangspunktet blir det generert et 10x10-piksler stort bilde av alle bilder som blir brukt som “kilde”. Egentlig er det dette utydelige bilder du ser. Meningen er egentlig at nettleseren din skal finne det korrekt størrelse for din enhet når du scroller dit, basert på det lille bildet. Gjør det ikke det, er det en feil som må korrigeres.

Dukker ikke det korrekte bildet opp om du kikker på bildet og venter litt heller? Hva med når du reloader nettsiden og prøver en gang til? Det kan også være noe med din linje, din nettleser, JavaScript, e.l. Ellers kan det skje om man scroller for fort.

Vi ser an om problemet vedvarer. Kanskje også for andre? Gi et pip :slight_smile:

Skal sjekke neste gang jeg er ved pcen

Lastet inn fint denne gangen ser jeg.
Skal si i fra hvis det fortsetter å skje i andre tråder =)

Har ikke Liverpool.no muligheten til å legge ut dagens høydepunkter fra kampene lenger?

Det var dårlig med høydepunkter i dag.

Bare tuller. Har lurt på det samme.