Liverpool.no

Her en forslag til forbedring! Dere har Podcasts som sikkert er spennende for mange. Men som dere vet er 10-15% av Norge hørselshemmet som bruker former for teleslynge, høreapparat, Cochlear implants og andre former for lydforsterkere. Det kan skyldes alderdom, tinnitus, født med hørselstap osv.

Kunne dere lage en tekstet versjon av Podcast til fornøyelse for alle medlemmer som sliter med å høre? Det burde være en smal sak med det nye Google app?

Appen finns ikke for IOS brukere ennå.

Håper dere kan ta det opp som en punkt til å forbedre adgangen til alle former for nyheter på tvers av alle handikappgrupper. Hvis dere levere podcast på skrift kan det brukes til svaksynte som hører dårlig også. De kan enten forstørre skriften eller bruke braille.

Nei, disse er ikke lenger tilgjengelige for oss da TV2 har gjort om på tilbudet med høydepunkter. Usikker på om det kommer tilbake.

Kunne dere lage en tekstet versjon av Podcast til fornøyelse for alle medlemmer som sliter med å høre? Det burde være en smal sak med det nye Google app?

Takk for innspillet ditt. Litt usikker poå om vi får det til. Har du gode eksempler på hvor det gjøres? Så kan vi enklere sjekke det ut?

Irriterer meg litt når vårt fantastiske forum krasjer under viktige kamper. Er det mulig å gjøre det slik at kamptrådene kun kan ses av medlemmer? Kanskje vi vil få litt færre brukere inne da slik at forumet fungerer slik det skal? De andres lag supportere får da heller ikke kose seg med vårt negativt prat og vår misnøye etter et tap:)

Hvis du sjekker ut firmaer som driver med transkripsjon, så kan du sammenligne priser?

Er det mulig å få noen flere funksjoner en hjerter på innlegg? Hva med å bli inspirert av hvordan FB sine reaksjons muligheter er?

Forstår at det er kjekt med noen reklamekroner for driften liverpool.no, men må det være autoplay av reklamene når de ikke er lydløse?

Er det muligheter for å ignorere enkeltbrukere, slik det var på det forrige forumet?

Nei.

Dette her er så irriterende at det ikke er gøy lenger.

Tittelen er urovekkende. Ingressen like urovekkende, men den sier ingenting nytt.

Deretter - først i syvende avsnitt kommer poenget, som bare er gammelt nytt supplert med “vi aner egentlig ikkeno’”.

Slutt med det røret!!!

Hva med å skrive en slik ingress:

“Fortsatt uvisst om Alexander-Arnold og Shaqiri blir klare til søndag er, men håp om at Oxlade-Chamberlain og Gomez kan spille.”

Da er dere ikke spekulative og jeg får konkret minimumsinfo uten å måtte åpne saken, dersom jeg har snaut med tid. Her sto det jo egentlig ikke noe viktig eller nytt, hvis vi skal være ærlige.

Er så enig. Dette er ikke VG eller TV2.

Her leser vi Liverpool-stoff, ikke stoff hvor hjertet hopper over et slag av nye skader.

Var det Henderson eller noen andre? Tenkte jeg.

Neida. Dro fram Arnold og Shaq.

Håper dette er et unntak og ikke en ny måte og vinkle saker på.

Mulig det er Lars Skarvøy som har begynt å skrive for klubben…

Hei, Liverpool.no. Kan dere snart få fiksa bildekarusellen deres? Det må da gå an å få til en løsning hvor en faktisk kan stoppe bildeserien på ett bestemt bilde uten at den automatisk går videre etter noen sekunder.

Selv om jeg er innlogget på forumet bes jeg logge inn for å lese +artikler. Jeg klikker på “logg inn”, siden laster på nytt - men jeg kommer tilbake til login-siden.

Samsung og Chrome.

Opplever det samme på Iphone

Samme her. Samsung s8 og Chrome.

Samme her (bruker pc med Chrome).

Funker for meg på mobil

Det gjelder de artiklene som har en + nede i høyre hjørne. Resten fungerer som normalt.

Sendte en mail avgårde om dette kl. 0830 (ikke fått svar), men det som også er rart er at ingen moderator har reagert på det som har blitt skrevet her.
Har du hørt noe carragher?