Liverpool.no

Funker fint på både data og mobil hos meg (chrome nettleser på begge deler)

Det fungerte som det skulle før chrome ble oppdatert (har nå Versjon 73.0.3683.86), men om det er dette som er årsaken til problemet vet jeg ikke. Hvilken versjon har du på chrome ciedre?

Hvem kontaktet du?

Den samme som deg ser jeg, så tror ikke det kan være det heller.

Kundeservice - [email protected]

Når du er innlogget; se hva som står bak medlemsnummeret. Hvis det står «Familie» så får du ikke lenger tilfang til plussaker.

Det har ligget en feil hos noen pålogginger der. Ble gjort en fix der for 1-2 uker siden. Jeg tror ikke oppdateringer av browser kan ha påvirket login.

Du blir oppgradert til digitalt av kundeservice uten ekstra kost, hvis det er den feilen. Men merkelig de ikke har svart.

Det er ikke rarere enn at vi ikke har noe med nettsiden å gjøre :slight_smile:

Selv kommer jeg inn både på PC og mobil, med nyeste versjon av Chrome.

Jeg stusser på mailadressen som oppgis på forsiden, med domenet kunde-service.no - kan det virkelig være riktig?

1. Ja, jeg er “Familie”
  2. Jeg blir likevel logget ut for hver gang jeg skifter fra den ene til den andre siden på Liverpool.no (som carragher nevner i sitt innlegg).

Så hvis jeg forstår det riktig… så har jeg de samme medlemsfordelene ved at jeg kan reise på medlemsturer, lese Kopite digitalt, handle suvenirer med rabatt, skrive her på formuet, men ikke lese plussaker (fordi vi er en familie av medlemer)?

Jeg mente ikke at moderator hadde noe med nettsiden å gjøre, men at en av dere kanskje kunne adressere problemet til rette vedkommende.

Helt nederst på forsiden finner man dette…

Liverpool FC Supporters Club Norway, Postboks 43, 4551 Farsund. Organisasjonsnummer: 975332764.
Generelle henvendelser klikk her . | Medlemshenvendelser: telefon 2107 2539 (09.00-15.00)
eller epost: [email protected]. | Salgs og leveringsbetingelser | Webmaster: [email protected]. Ansvarlig redaktør: Arve Vassbotten
Foto: All contents © copyright 1999-2018 Getty Images.
Webutvikling og design: Comunic/Vand Dialog

Joda, jeg fikk “svar” etter ett minutt…

"Forespørselen (44680) er mottatt og gjennomgås av kundeservicepersonalet.

Hvis du vil legge til flere kommentarer, kan du svare på denne e-posten."

Jeg vet ikke bedre enn deg hvem det skal være, dessverre - eller hvordan personen kontaktes.

Det er helt korrekt at det er forskjell på medlemskapene våre innholdsmessig og hva man mottar/har tilgang til.

Digitalt eller print Kopite og innlogging plussaker skal ikke inngå på familie-medlemskap.
Det er i ferd med å bli rettet opp.

Emailadresse du nevner skal være riktig. Skal sjekke hvorfor du ikke har fått svar.

Familiemedlem bør være fullverdig medlem.

Ja, burde det ikke det?
Jeg var medlem, bare jeg. Så oppdaget jeg familiemedlemsskapet, som et alternativ og et tilbud fra klubben.
Hyggelig å få inn barna på “den rette vei”, tenkte jeg. Og slik ble det.
Men hvorfor skal det ende med at jeg blir et B-medlem?

1 i hver familie («hovedmedlemmet») burde i det minste kunne ha denne tilgangen, for å unngå at kompiser deler på abonnementet.

Jeg ser at jeg er registrert med familiemedlemsskap. Men jeg er da hovedmedlemmet? Eller blir alle i familien familiemedlemmer - og altså ingen hovedmedlem - idet man bestiller familiemedlemsskap for flere? I så fall får man jo et nedrykk fra A- til B-medlemsskap bare fordi man sørger for at supporterklubben får flere medlemmer…

Konsekvensen blir i så fall da: Jeg skriver til klubben at familiemedlemsskapet slettes, jeg blir hovedmedlem og så får kidsa ordne seg selv. Begge er uansett over 18 nå.

Jeg brukte pc nå. Var litt enklere å finne fram. Jeg har ikke familiemedlemskap (har digitalt) - men denne feilen har likevel skjedd med meg over en god tid. Aner ikke hvor lenge.

Samme feil her. Har sendt mail, både før helgen og i mårrest. Ingen svar. Ufattelig kjedelig når plussakene ofte er ferskvare og ikke interessant dagen etter. 5-6 artikler jeg skulle lest før/etter kampen som jeg ikke har fått tilgang på og ikke gidder lese lenger uansett. Fiks det asap!

Beklager til dem som har kontaktet kundeservice i dag og ikke fått svar. Det vil bli fulgt opp.

De som har meldt at de ligger som familiemedlem, og ikke lenger får logget inn på plussaker, skal jeg ha fikset (oppgradert til digitalt, ref tidligere melding).

De som av andre årsaker ikke får logget inn ta kontakt med: [email protected]
Takk for tålmodighet!

Generelt når det gjelder medlemskapene våre:

I mange år hadde vi vanlig medlemskap og familiemedlemskap.
Da fikk husstanden ett blad, men alle var medlemmer.

I alle medlemskap ligger alle foreningens rettigheter i bunn. Forskjellen er som sagt hva du mottar fra oss.

Nettopp på innspill fra medlemmene, og i tråd med tiden, ble det for 5-6 år siden innført eget digitalt medlemskap (og en viktig juniorklubb i samme slengen).
Å differensiere på medlemskapene ble gjort for bedre å tilrettelegge for hva den enkelte ønsker å motta/har tilgang til - og har vært en riktig kurs for foreningen basert på tilbakemeldinger.

Med fire type medlemskapstyper blir det naturligvis forskjellig innhold og forskjellig pris. Det er vanskelig å unngå. Hvis ikke kunne vi jo like godt beholdt den gamle modellen.

Vi opererer ikke med A eller B-medlemmer. Alle medlemmer er like viktige for oss uansett medlemskapstype.