Liverpool.no

Jeg tror det er en misforståelse ute og går her.

@carragher, slik jeg forstår deg så tror du at du har et familiemedlenskap og har blitt “nedgradert” til dette ved overgang fra hovedmedlem til familie.

Men slik jeg forstår så har du fortsatt et hovedmedlemskap, men barna dine har familiemedlemskap (som er knyttet til ditt hovedmedlemskap). Du betaler vel fortsatt full pris, så rart om du skal miste rettigheter. Så du skal fortsatt ha full tilgang til alt, også pluss-artikler, barna dine har det derimot ikke.

Så kan noen selvsagt være uenig i at de som kun betaler 80 kr ikke skal ha like mange rettigheter som de som betaler 200 (eller 270), men jeg finner det vel i grunn litt rett og rimelig.

Med forbehold om at det ikke er jeg som har misforstått noe :slight_smile:

Hva med juniormedlemmer? Jeg er innlogget med min datters bruker og har tidligere fått beskjed om at jeg har full tilgang på kopite, kopforum og +saker. Ting som hun ikke er interessert i enda, men som er den eneste grunnen til at jeg byttet fra mitt digitale medlemskap til juniormedlem. Jeg betaler selvfølgelig ikke 400, - for noen plakater og annet småtterier når det jeg er mest interessert i er +saker.

Men jeg har ikke tilgang. Ellers er vi enige.

@aftermath jeg sendte deg en PM om dette tidligere i dag da jeg ikke fikk match på deg. Det er jo klart at det medfølger ting på juniormedlemskapet som andre aldersgrupper ikke er interessert i.

Vennligst ta dette 1:1 på [email protected] så finner vi en løsning for deg.

@carragher sender deg en PM straks.

Takk for svar. Er aktiv leser her inne, men ikke skriver så har ikke sett pm før nå. Mail sendt!

Fungerer som det skal hos meg nå - med chrome :blush:
Takk for hjelpen!

Nå er ting “ordnet” hos meg. Viser seg at juniormedlemmer utrolig nok Ikke har tilgang til plussaker. Så i stedet for at jeg betaler 400,- i året går jeg nå ned til 200,-. Betaler selvfølgelig ikke maks pris uten å få maks innhold. Min datter på 9 år bryr seg kun om supportereffekter, jeg kun om plussaker. Ufattelig at det er lagt opp på den måten…

Nei, dette stemmer ikke. Juniorklubben fungerer ikke slik du skriver over.

Vi sendte deg en mail for litt siden med løsning på din pålogging. Sjekk din innboks.

Ser at jeg kommuniserer med deg og en Elisabeth i teamet ditt. Hun kommuniserer noe annet enn det du gjør. Jeg syns det er en selvfølge at det du sier stemmer her, men er det rart jeg er forvirret? PS; dobbel kommunikasjon skyldes at jeg først sendte mail til adressen på forsiden uten svar, før du svarte her etterpå og hun etter det igjen.

Beklager selvsagt at tilbakemeldingen ikke er nøyaktig på det punktet som opptar deg. Vi skal bli bedre på det!

Men spør meg gjerne også per mail når vi likevel har hatt direktekontakt der.

Alt i orden. Skjønner at det ble litt rotete her. Nå er alt ordnet og jeg kan gå tilbake og nyte de siste plussakene. Takk for hjelpen :blush:

Ryktebørsen:

Rabiot glipper for Liverpool”

Visste ikke at vi faktisk prøvde oss på han? Liverpool.no med inside-info? Overskriften indikerer iallfall dette.

Mulig jeg er treg(har vel vært mulig på de fleste nettsider lenge?), eller mulig jeg hjelper andre.

En teknisk ting jeg oppdaget mens jeg skrollet meg gjennom torsdagens innlegg i diverse tråder, var at om jeg trykket mellomrom(space)-knappen, så fungerte det som en sideskifter/ scroller, og jeg slapp å trykke med musa eller bruke piltastene. Med mine innstillinger kom det da tre og tre innlegg om gangen om de var standard. Var jeg inne i onelinerhelvetet kom det flere, hadde de lengre lengde gikk det også fint.

Tenker jeg opplever et enda rikere forum i fremtiden.

Om Clyne avslutter karrieren sin med bare 3 skadeavbrekk, vil noen da kalle ham for “skadeplaget”?

Hvis Henderson får samme skade som Clyne hadde sist, blir det da en Midfielder Injury?

Lurer på hvordan de fikk liv i leggen hans igjen jeg.

Vel, han har jo ikke alltid fått like mye skryt for innleggsfoten. Kanskje vi ser grunnen nå?

Hm, Liverpool.no gjengir nå på forsida at Liverpool har høyere lønnsbudsjett enn Manchester City. Punktum. Helt ukritisk. Helt uten debatt. Helt uten å stille spørsmål. Dette er faktisk andre gang vårt eget supporter-organ refererer en opplagt usannhet om dette emmet. Som går i fordel av vår argeste rival til årets seriemesterskap. Som faktisk på mange måter godtar det faktum at City har opprettet et datterselskap der en stor del av lønnsbudsjettet kanaliseres gjennom. Vårt eget organ lukker altså øynene for denne kreative bokføringa til City, denne opplagte omgåelsen av FFP. Jeg finner det merkelig. Jeg finner det provoserende. Hvorfor gjør de det?

Redaksjonen burde bli gjort oppmerksom på det. Den artikkelen er ikke god.

Kritisk journalistikk er vel ikke det .no bedriver med.