Liverpool.no

Slike ting er helt ufarlig, og jeg kan kanskje tenke meg Klopp har fortalt det selv eller vist det på formasjonstreningen i dag eller i går.

Nydelig tittel på forsiden nå;
Ingen tidlig exit for Ayre.

Slutter i mai 2107

Det skal være snickers og twist!

Liverpool-appen for Apple er helt elendig og amatørmessig utført!

Flere som sliter med hjemmesiden i Safari på Mac? Den begynner såvidt å laste fremsiden før vifta og prosessoren når tidligere uante høyder, uten at noe innhold lastes inn. Blir nødt til å lukke fanen. Det funker i Firefox på samme maskin.

Nei, her funker alt perfekt. Har Sierra.

Nå har jeg Sierra også, uten at det hjalp. Restarter og tømming av cache hjalp heller ikke. Men no worries, det det finnes da andre browsere.

Åpne safari og gå inn på Liverpool.no åpne så activity monitor og se hva som forårsaker det. Mulig du har en plugin eller malware i safari som ikke er bra.

Takk for tips! Er ikke særlig kjent med mac (har det kun på jobb), så kjenner ikke til så mange triks her.
Men dette ble jeg i grunn ikke særlig mye klokere av :stuck_out_tongue:

Det der er annonsene på siden som maskinen ikke liker. Hvilken Mac bruker du? Vet at MacBook air fra 2011 eller tidligere ikke liker den type annonser. I dag mener jeg at alle annonsører burde benyttet html5, men det gjøres ikke.

Du har nok helt rett. Det er en Air og selv om jeg ikke vet nøyaktig årstall, så jeg vet at den er noen år gammel. Takk for oppklaring! :grinning:

Bare hyggelig :slight_smile:

10.000 for en turpakke for å se middlesborough på anfield. Fy faen. Det er faen meg kvalmende å se prisene ving og supporterklubben styrer på med. De som vil være med på charterturpakken må i tillegg komme seg til oslo først på egenhånd. Vi snakker fort 12-14000 for en lang weekend.

Dagens overskrift, skal si jeg humret litt over denne!

Nå føler jeg at jeg har gitt dere nok tid. Hva skjer egentlig med appen? Når skal dere gjøre det mulig å svare på innlegg ved bruk av den?

At dette er noe som folk må etterlyse i 2016 er smått utrolig.

Jeg svarer på appen nå, og har vel gjort det hele veien.

Du har vel et eple mellom hendene du da? På mine androidtelefoner er det i hvertfall ikke mulig, og har heller aldri vært det.

Ja, det har jeg. Viser seg å være best - også her :wink:

Har du forresten prøvd å slette appen, og installere den på nytt?

Funker ofte på flere ting det.

Det er nok ikke en glitch, dessverre. Men har ordna noe på privaten her, så nå blir det nok sving på sakene.

Ok. Kan noen i supporterklubben fortelle meg hva som skjer? Er det sånn at alt som inneholder ordene “app”, blir slettet? Nå ble nettopp hele tråden “ny app” fjernet, og jeg bare lurer på hvorfor dette er et så sensitivt tema?