Liverpool.no

Jeg byttet tilbake til nynorsk da jeg jobbet i Groruddalen. Oppdaget til min store undring at dialekten der hadde mange trekk som Aasen hadde plukket opp. Personlig merker jeg ikke forskjellen på å lese nynorsk og bokmål. På den andre siden har jeg ordforråd til å forstå alle de norske dialekten jeg har blitt utsatt for også. Det er langt verre med engelske uttrykk. De skjønner jeg langt sjeldnere.

«Eg kjenner ein som bytte frå nynorsk til bokmål då han begynte på vidaregåande. I dag er han einsam, ugift, arbeidslaus, alkoholisert og ute av stand til å gjere greie for seg. Luktar gjer han også. Alle eg kjenner som heldt på nynorsken då dei begynte på vidaregåande, har i dag interessante og godt betalte jobbar, menge gode vennar og ekstremt stimulerande kjærleiksliv. Dessutan ser dei veldig bra ut, alle som ein. Fine tenner har dei også. Eg berre nemner det.»

Are Kalvø

Are Kalvø, han er like morsom som nynorsk.

Kjenner du Are Kalvø, @cylon? :thinking:

Jeg har hatt han som foreleser om nettopp nynorsk, og vært på to av showene - samt at vi handlet på samme butikk en gang, så det kvalifiserer vel til å kjenne hverandre på førstenavnsbasis.

Riktignok bare fra min side.

Ellers stemte jo det meste av beskrivelsene bra i @Ziggi96 sitt sitat-
bortsett fra alt.

Eller. Jeg er ikke gift da. Bare forlovet. Så… hvem vet hva fremtiden bringer. #optimist

Men har du fine tenner?

Jeg innrømmer glatt at hvis artikkelen er på nynorsk leser jeg den ikke. Sånn er det bare. Like it or not.

Hmm, er det kvinneguiden, mon tro?
Eller freakforum? :grin:

Norsk rettskrivningsforum.

Bør ha mange medlemmer mtp hvor mange som bemerker skrivefeil rundt omkring på de mange fora

Forferdelig at førstesiden på liverpool.no minner oss på Chelseamatchen i 2014 :scream:

Men av Chelsea spillerne som spilte den kampen er det bare en igjen, og denne gangen spiller han for LFC :wink:

Hva er vitsen med slike clickbait-overskrifter som under? Kan dere ikke skrive navnene?

Denne la jeg merke til også.

Keita er ikke skadet, altså…

Det deles ut en del slakt, men her skal dere ha skryt for vinklingen!

Mulig jeg er i overkant rød her, men jeg fatter ikke hvordan Wijnaldum ikke er på den lista. Selv Premier League podcasten til tv 2, pekte ut Wijnaldum som kanskje den beste midtbanespilleren i Premier League denne sesongen. Han har jo vært fullstendig boss fra start til slutt (nesten).

Enig. Selv om han har hatt en litt nedadgående kurve de siste kampene, så har han vært helt enorm resten av sesongen. Ikke spektakulær, men enorm som lagspiller.

Når jeg skal lese artikkelen på forsiden, får jeg beskjed om å logge inn. Jeg trykker på knappen, siden oppdateres, og jeg kommer tilbake til samme side. Dette har vært et problem lenge. Kan noen fikse?

Jeg har gitt opp de som driver dette.
Etter en del korrespondanse med dem i fjor høst så sa jeg opp medlemskapet.
Jeg akter ikke å betale for et produkt jeg ikke får.

Hvordan kan du skrive her da?
Må man ikke være medlem?

Hadde du samme problem, eller var det noe annet som skyldtes korrespondansen? Jeg har sett andre klage på dette med å ikke kunne lese plussartikler.