Liverpool.no

Har du prøvd med forskjellige enheter/nettlesere?

Ja, både Firefox, Safari, Opera og Chrome, samt Android.

Du ligger inne som familiemedlem.
Har endret til digitalt nå - sjekk litt senere i dag. Er litt sync der.

Hvis andre har problemer med innlogging så send en mail til [email protected]

Jeg er neimen ikke sikker på om Carrra har sagt dette i det hele tatt.

Joda, .no skriver at han sier det. I overskrift og i direkte sitat legger de dette i hans munn. Men når jeg sjekker Skysports’ originalartikkel, klarer jeg ikke å se at Carra sier at Mané er Klopps viktigste kjøp, eller at han på noen annen måte plasserer ham foran van Dijk.

Carra rangerer (som meg) Mané foran Salah, dvs. han sier kun at hvis han hadde vært nødt til å gi slipp på noen i serieinnspurten hadde det vært Salah. Deretter skryter han mye av Mané, og bare påpeker at Mané kanskje har kommet i skyggen av Salah og van Dijk.

Les - kanskje jeg har oversett noe. Men hvis ikke har .no laget unødvendig kluss.

Spol til 33:55 Friday Night Football – Premier League Round 36 | Full Show

Spørsmålet fra reporteren:

“In terms of the strikers, we heard from Ian Rush a little bit earlier on, that Jürgen Klopp said he thinks that Sadio Mané has been the best finisher this season, and that’s been clear, hasn’t it?”

Carragher:
"Yeah, it has. And Sadio Mané, I mean… I said a few weeks ago, did a piece on monday night football, He seems to go under the radar, certainly since Mo Salah came in, and you can understand that to a certain extent.

But if you think about signings in the Jurgen Klopp era, I think he could be number one.

When he came it wasn’t the team it is now. He was the first big signing and Jurgen Klopp had to get that one right really. That signing virtually got Liverpool into the Champions League in Jurgen’s first full season."

Se der, ja. Det endrer jo saken noe (selv om “…i think he could be…” likevel ikke er like definitivt som “…mener at…”).

Men .no oppgir jo ikke dette TV-intervjuet som kilde, de har bare én avsluttende referanse til “Skyports” i bunnen av sin oversatte versjon. Og i originalartikkelen jeg har lagt ved lenke til nevner ikke Skysports at Carragher har sagt dette.

Men - OK, Carragher sa altså dette - eller i hvert fall nær opptil. Samtidig må jeg tilføye at .no selv har skyld i at man ikke kan stole blindt på deres vinklinger. De har hatt så mange feil, tabloide overdrivelser o.a. de siste par årene at en hver litt oppsiktsvekkende artikkel bør kontrolleres mot primærkilden.

Hei. Interessant at du fortsatt referer til den saken du fant som «originalartikkelen», når den er fra 16. april. Artikkelen du sammenligner med er basert på et helt annet intervju på Monday Night Football for to uker siden - med andre sitater. Det er ikke alt som sies på TV som legges ut som artikkel på Sky Sports sine nettsider, og dermed er det heller ikke linket til originalartikkelen i akkurat denne saken. (Mulig det ligger en sak om denne også, men den fant jeg i hvert fall ikke da saken ble laget mandag morgen).

Hehe, du har jo rett i det. Kanskje Carra burde begynne å fornye seg selv. Her sier han jo de samme tingene begge steder, og bruker mange av de samme ordene og poengene. :slight_smile:

Det endte vel 2-3 i Newcastle…?

Er det bare meg eller får feks alisson og robertson god karakter uansett hvordan de spiller? Det er litt tydelig hvem favorittene er til den som setter børsen på liverpool.no

En periode Henderson bare var negativt kommentert på karakteren. Selv om Alisson ikke gjør noe spesielt (helt ordinære redninger) + han har noen nesten brølere hver kamp med bena. Robertson kan gjøre store feil feks pasninger etc. men ikke ofte det blir kommentert. Fabinho får heller ikke mye trekk for sine brølere. Med noen legger man kun til det gode, andre bare det negative.

Trent har som regel hårreisende kamper defensivt feks. Men veier jo opp offensivt da.

Reklame på nettsida på telefon og pc, heilt greitt.
Men fjern reklamebanneret øvst på sida når ein er inne på telefon. Må aktivt krysse det ut for å nå menyen øvst til venstre, vil ikkje har reklame som blokkerer informasjon/funksjonar på heimesida.

Dobbelpost, men gjer det for å vise eksempel.

Ja, det er sykt irriterende. Kommer ikke inn på forumet uten å risikere å begi seg inn på reklame for markiser…

Hårreisende kamper defensivt, faktisk. Nå gir jeg opp.

Bruker bokmerke rett til forumet jeg. Bruker som regel ikke å stoppe innom hovedsiden særlig ofte, og aldri på mobilen.

Jeg har en egen widget på startskjermen direkte til kopforum.

Fleire gode forslag for å unngå problemet. For min del les eg meir på heimesida enn på forumet, og begynner med nettsida før eg eventuelt går inn på forumet. Og reklamen gjer ikkje at eg får mindre lyst å bruke forumet, og dermed nettsida.

I-landsproblem ja, men det er prinsippet om aktivt å måtte klikke bort reklame for å nå delar av nettsida eg misliker. Heilt klart ei utvikling i feil retning.

Jeg bruker Opera med innebygd reklameblokkering. Funker hest.

Som motstander:

Vil du helst legge opp en plan om å angripe nærmest VvD, eller lengst borte fra han?