Liverpool.no

Nå har TAA blitt venstreback på Liverpool.no… :roll_eyes:

Nå som Robertson er skadet er han nok vår beste VB også :crazy_face:

For motstanderlaget er han venstreback… :wink:

En ting som har irritert meg i lang tid (men ikke nok til å skrive om det før nå), er at det ikke er mulig å velge en smiley uten at siden tror jeg trykker på menyvalgene som ligger i vinduet bak smileyen i “skriveboksen”.

Jeg tenker på “Hjem-Kamper-Reise-Ryktebørsen” menyen, og den tekstboksen jeg skriver i akkurat nå. Om jeg nå vil velge en smiley ved å trykke på smileyen (ved siden av “alternativer” i denne tekstboksen) vil siden etterpå tro at jeg heller trykker på “Reise” selv om den menyen ligger bak smileyen jeg vil ha, og ikke burde være det aktive vinduet.

Samsung s8, chrome - når jeg holder mobilen vanlig. Jeg får kun valgt smiley ved at jeg tilfeldigvis ikke trykker der en av menyvalgene befinner seg. Ofte lettest å snu mobilen sidelengs fordi menyvalgene da ikke befinner seg der smileyene er, men slik skal det jo ikke være.

Håper jeg fikk forklart det greit :slight_smile:

Hei. Takk for en ryddig tilbakemelding. Er det slik på både “svar på innlegg” og “svar på tråd”?

Testa nå: ja.

Ok. Jeg ordnet noe nå. Kan du teste igjen?

Kommer fortsatt inn på “Reise” når jeg prøver å trykke på smiley nr 5 av de nylig brukte, f.eks.

Både som direkte svar til deg og til tråden. Ingen forskjell.

(Og ja, det skjer uansett hvilken smiley som måtte befinne seg i posisjonen til menyvalget “Reise”, ikke bare de nylig brukte).

Orker du å ta screenshot av det?

Uff da. Kan du prøve å slette cache og teste? Vil være sikker på at jeg troubleshooter på riktige premisser.

Nå har jeg både gjort dét og tok en omstart etterpå.

Ingen forskjell. Systemet tror fortsatt at jeg vil trykke meg inn på “Reise” når jeg velger smiley nr 5 i dette vinduet.

Jeg får jo valgt smileyer i andre posisjoner enn bare akkurat der disse menyvalgene befinner seg.

Vet ikke helt hvordan jeg får tatt et screenshot av det? Det er jo ikke noe som kan vises fram med enkeltbilde.

Ville bare se hvordan vinduene var plassert, slik at jeg var sikker på at jeg forsto hva du mente, siden jeg også har en s8 med chrome.

Om du sammenligner posisjonen til smiley nr 5 og 6 så befinner de seg omtrent akkurat der menyvalget “Reise” ligger på vinduet “bak” smileyboksen.

Velger jeg smiley nr 3 havner jeg på “Kamper”
Osv.

Det virker som menyvalgene er aktive selv om det bare burde vært smileyboksen som var det.

Trykker jeg på smiley nr 5 og 6 havner jeg på “Reise”.

Ok, skjedde det samme med meg ser jeg. Har egentlig aldri brukt smileyene til forumet, for de er et mareritt å prøve å scrolle frem på min mobil (har du også problemer med å få frem smileys der?).
Har derfor brukt smileyene til tastaturet på telefonen jeg .

Ja, det er et herk å få fram smileyene i det hele tatt, så skjønner ikke at jeg ikke har tenkt på å heller bruke de på telefonen… :lfcfacepalm: (<— denne har jeg nok ikke på tlf…)

Bare å huske å skrive :lfcfacepalm(: ) < måtte putte den i parantes.
Men nei, det er litt rart at et forum så laget for mobil ikke er i stand til å lage smileys som faktisk kan brukes på mobil

Jeg skal se på det. Stay put.

sterk tekst

Nei!

Kan du teste om den “klikker gjennom” nå? Tror det skal være fikset :slight_smile:

Ordnet også litt på størrelsen i Snarveier-menyen og en bug i smiley-listen. Nå tar sistnevnte opp hele høyden og således blitt mer oversiktlig.