Liverpool.no

Wohoooo. Skal teste etterpå når jeg får hentet mobilen. Men det der høres supert ut.

Da funket det perfekt her. :+1:

Nå funker det som det skal! Takk :slight_smile:

Hva er status på denne, @jocky?

En annen ting også som jeg husker å nevnt for 5-6 år siden. Den tid var det ikke aktuelt og siden kom Podcast på mote, men prøver igjen da jeg nå ser at United.no har fått til noe lignende det jeg etterspurte.

Jeg sikter til programmet «Ole, Ole». Hadde det vært mulig å fått til noe lignende? Tror mulighetene kunne vært mange med et slik program.

Link til «Ole, Ole» :face_vomiting::

Beklager spam…

Er vel ikke så mye å beklage for all den tid du ikke har fått svar (?).

Hadde vært hendig med swipe-funksjon på kampene. Tungvint slik det er i dag.

Jøss, har forsiden blitt mer blodrød?

Ser sånn ut, og fantstisk var den nye fargen som nå nå matchet draktene :heart_eyes:

“Mohamed Salah ble vilt hele Egypts kamp mot Tanzania.” :joy:

I følge liverpool.no ble altså Salah vilt under kampen mot Tanzania. Da melder det seg jo straks flere spørsmål, bl.a.: Hvilken type vilt ble han (elg, hjort, eller annet)? Når starter viltjakten? Eller er han nå fritt vilt til å kunne jaktes på?

Uansett, så er det helt vilt. :rofl::joy:

Kan man miste kapteinsbindet på et lag man ikke spiller på?

Som .no også skriver har Gomez “…vokst fra U21-landslaget til England, og [er] en gjenganger på seniornivå.” […] “Når U21 EM blir sparket i gang for England tirsdag kveld er ikke Gomez en del av troppen, noe som gjør det naturlig å se etter noen andre som kaptein.”

Men hvorfor i schwarte fremstiller man det da som om Gomez liksom har mistet noe, blitt fratatt noe - blitt degradert?

Ser jo at det er en Echo-sak de har oversatt:

“Liverpool star loses captaincy - but why it’s actually a good thing for club and country”

Saken er jo egentlig bare at England U21 har utnevnt en kaptein til sommerens mesterskap. Eneste grunn for å vinkle det som .no (og til dels Echo) ville vært om Gomez var en del av u21-troppen, men ikke fortsatte med kapteinsbindet.

Gleder meg til oppfølgingssakene.
“Trent mistet plassen på landslaget” (riktignok u21, pga. A-lagsfotball)
“Liverpool var ikke i nærheten av å vinne Europaligaen”

Det kan se ut til at den norske oversetteren ikke har fått med seg humoren til den originale forfatteren - en humor som er midt i blinken for meg! :smile:

.no bør for helsikke slutte med å lage VG-journalistikk! Dvs klikk-bate overskrift.

Gomez spilte sin siste for U21-landslaget i oktober 2017. Siden da har U21-landslaget spilt 16 kamper og Gomez har vært med i A-landslagstroppen for 10 av de 11 kampene han har vært tilgjengelig for og spilt i 7 av dem.

Det er vel mer riktig å si at Gomez har vokst ifra oppgavene på U21-landslaget og blitt en viktig brikke for A-landslaget? Lewis Cook har siden tatt over kapteinsrolle-stafettpinnen fra Gomez på U21-landslaget.