Liverpool.no

Ja. Bruker Samsung S7 Edge. Chrome som nettleser.

Jupp, IPhone 6

Tech team har sett på dette med “bad gateway” uten å kunne konkludere 100%. Det vi trolig går for er å oppgradere til den nye versjonen som kom for ikke lenge siden, og håper slike bugs forsvinner.

Gir tilbakemelding når jeg vet mer.

Det kan vi se. Du er akkurat nå på topp i de seks øverste forumtrådene.

Tidligere i år inngikk nettsiden whoscored.com partnerskap med The S*n. Jeg har ofte sett denne siden nevnt i artikler på liverpool.no, også flere ganger etter denne avtalen med møkkatidsskriftet ble inngått. Som offisiell supporterklubb-hjemmeside håper jeg liverpool.no vil la være å benytte denne nettsiden som kilde i artikler i fremtida, vi er jo alle kjent med boikotten.

Liverpool vs Leeds
Liverpool vs Leeds

Sliter Tidvis Med Aa Skrive Pa Forumet.

For det Forste Dukker Ikke De Tre SaerNorske Bokstavene Opp Naar Jeg Skriver. Hvert Ord Faar Stor Forbokstav Og Om Jeg Trykker Paa “ordforslaget” Fra Ordboka Saa Skjer Det Ingenting, slik At Alt Maa Staves Fullt Ut.

Skriver Paa Android 5.0.2 Med Swiftkey-tastatur.

Beklager Til Lektorlaget.

Edit: nå fungerer det plutselig fint igjen. Æåø. Meget snodig.

Sånt skjer i disse julebordtider. Helt ok å skylde på teknologien.

Hvorfor er det ikke julekalender i år?

Har .no vurdert dette nærmere?

Godt spørsmål. Slettefunksjonen er der på godt og vondt. Ønsker du at det ikke skal være mulig å slette innlegg i det hele tatt?

Kanskje bare en kort stund, slik at man rekker å oppdage og rette skrivefeil. Eller besinne seg, eller noe sånt.

Men dumt hvis etterhåndssletting skal gjøre tråder forvirrende. Slik det er nå kan man “skifte mening” hvis man får motstand fra andre, slette tidligere oppfatninger, og gjøre at andres påfølgende innlegg og kommentarer henger i løse luften.

Henger meg på carragher her. Kan unngå slike uønskede scenarioer carragher skisserer over dersom muligheten til å slette et innlegg forsvant en viss tid etter det er postet. (15 minutter f.eks.?)

Litt uenig, men ellers enig. Ønsker i så fall dispensasjon på natten i helgene. Det som er skrevet sent på fredag kveld kan slettes litt ut på ettermiddagen lørdagen etter, Kall det gjerne dispensasjon for individer med særskilte behov. Bør passe fint i ønsket om et mangfoldig og inkluderende samfunn og dets nettsteder.

Bestilte tre medlemskap i Juniorklubben til jul(egaver). Kosta dyrt, men om kvaliteten på de to andre pakkene er lik velkomstpakken, så er alt greit. Veldig bra!

Eneste som var dumt var at A2- posteren i pakken var av en som ble tatt i fyllekjøring samme dag som pakken ble åpnet… men det kunne ikke supporterklubben noe for.

Anbefaler alle å melde inn barna, nieser og nevøer inn:)

Vil rose liverpool no for å vøre raske med å legge ved pressekonferansene før og etter kamp. Pleide innimellom å linke dem på forumet selv men det er heldigvis ikke nødvendig mer.

Flott dere har begynt med det , det er mange av oss som gjerne vil ha det med seg.

Godt nyttår!
Tenkt noe mer på dette?

Jeg, som er blitt “gammel og svaksynt” lurer på hvorfor resultatet underveis i Live feeden står i så jæv** liten skrift i forhold til alt annet?

Godt nytt år! Beklager sent svar. Det ble simpelthen glemt.

Ja, vi hadde en intern runde om forumfunksjoner rett før jul. Vi ble enige om å beholde denne muligheten. Dette er normal forumpraksis og dermed noe vi tror de fleste brukere forventer muligheten til. Tross alt er det en funksjon som regelmessig brukes, og det vil vi respektere.

Når det er nevnt, oppfordrer vi selvfølgelig alle til å skrive lange kvalitetsinnlegg med ryddig norsk og hyggelig tone, så slipper vi forhåpentligvis revisjoner eller nevnte kontinuitetsutfordringer.

Vi får heller revurdere dette dersom det skulle bli et stort problem.

Det er bra at du kommer med innspill og ønsker rundt supporterklubben!

OK. Takk for greit svar!

Forslag til praksis:

Innimellom dukker det opp diskusjoner som ikke har noe med tråden det diskuteres i. Dette er aveledninger - digresjoner - som bare oppstår, og som kan engasjere noen debattanter en kort stund.

Det blir innimellom påpekt at temaet er off topic og at de som holder på bør finne en egen tråd eller stoppe.

Foreslår at vi anerkjenner at denne typen OT-diskusjoner oppstår og at de er naturlige og fine. Og i stedet for å anse dem som uvedkommende, forstår forumet at moderatorene løfter dem inn i en egnet tråd når moderatorene oppdager dem, eller finner det naturlig og riktig.

På den måten unngår vi metadiskusjoner om en OT-diskusjon (alle vet at dette er OK og vil bli ordnet etter etablerte regler), og vi oppnår at engasjement og debattglede ikke blir hindret når den kommer til uttrykk spontant.