Liverpool.no

Stiller meg 100% bak Liverpoolian og gir kjærtegn for dette innlegget😘

Det blir det samme om du tør. Bare å tenke på at det er en “like” og ikke “et kjærtegn” eller en flørt. Dessuten vet du ikke helt hvem som er jenter eller gutter her inne på forumet. Det går rykter om at de aller fleste aktive forumister på Kopforum skal være pene damer mellom 27 og 45 (men det har ikke blitt bekreftet).

Må det være kun liker? Kunne vi ikke ha en ikke-liker knapp også?
Foreslår denne :black_heart: Som symbol…

Problemet er vel formuleringen ‘jævla homselinje’.

Det burde du sett, før du trykte på send.
Når du i tillegg får en ‘påpakning’ fra en medforumist, så får du muligheten til retrett.
Når du ikke gjør det, men fyrer i vei et tosifret antall linjer til svar, så kan man jo stille seg bak @Kramer32 s spørsmål, og lure på om han har ‘rett’.

Ting blir satt litt på spissen her inne, slik er det bare.

Hadde lyst å gi deg et kjærtegn for den, men følte settingen ble feil! :grin:

Så kommentaren nå så den er fjernet. Men her ble jeg litt forbauset Her ga @leakless nok en mulighet til å ta det til seg, men ikke det

Jeg må støtte meg på denne.

Bruk gjerne humor, men prøv å styr unna den type ordbruk.

Noen kan og vil bli støtt av det.

NB! Setter på eggetimeren for å se når noen hevder de har en homofilvenn på jobben som de viste meldingen til og de bare lo.

“Kjærtegn”-frasen er egentlig veldig morsomt og jeg fniste litt da jeg oppdaget det selv.

Det er rett og slett enda en dårlig engelsk-til-norsk-oversettelse. Systemet er opprinnelig engelsk og jeg antar oversettelsen er gjort av en dugnadsarbeider et eller annet sted i Norge :slight_smile:

Er det noen som oppriktig har problemer med dette?

Er liksom ikke helt innafor fotball vokabularet på en måte… Litt for soft spør du meg. (må ikke misforstås)

Sant det, det må være en innen læreryrket som har forandret LIKE knappen, de har jo så lite å finne på om sommeren. Med 8 - 9 ukers sommerferie må de fordrive tiden de også.:smile:

Problemer nei, men synes ærlig talt den er så idiotisk oversatt at jeg vegrer meg for å bruke funksjonen.

Jeg har ikke problemer med det, syns bare det var et ordvalg som ikke fortjente å bli forbigått i stillhet :slight_smile:

100% enig. Derfor skal du få et kjærtegn av meg :heart_eyes:

Hehe😀 Du får en LIKE av meg for den, men trykker ikke på kjærtegn knappen, det gjør jeg kun på kona…

Kan ikke vedkommende som har gjort denne forandringen omgjøre dit det var, så slipper vi denne KJÆRTEGN debatten. Kan man ikke bare bruke LIKER i stedet for romantiske KJÆRTEGN. Skal ut og møte en dame i kveld, så da får man gi noen KJÆRTEGN da.:heart_eyes:

Jeg er enig med dere. Ikke et stort problem, men “kjærtegn” er litt skurr og det er noe som ikke helt stemmer med øl, fotball, store mager og “rølp”, men jeg ler fortsatt likevel.
:joy:

Det er vel ikke verre enn å finne fila hvor oversettelsene ligger og så endre dette der?

Forandre det til noe enda mer “kjærlig”. Feks “suss” eller "kozzz":joy::joy::nerd_face:. Eller kanskje for de som føler det er for lite mannlig " hell yea":nerd_face:

Beste hadde vært å kalle det for “Never walk alone” knappen