Liverpool - Plymouth (3 runde FA cup)

Med all respekt, det hadde han ikke.

Det var episoder der han var helt ute, som en i første omgang han støter opp etter en spiss på en ball vi ligger riktig og har tilsynelatende kontroll på. Ballen er ved PAs 16m, kommer litt opp i lufta, og Moreno drar den med bakover. Da kommer plutselig Lucas inn i bildet, og unngår så vidt en kollisjon. Her hadde det vært kollåpent hjemover om Moreno hadde mistet den.

Så var det en situasjon i 2. omg der Stewart avskjærer som bakerste mann, og Lucas er helt borte. Pasningene var sjelden kreative, bruker for lang tid og gjør feil valg med ballen.

Et hvert skuddforsøk er bortkastet. Spill heller ballen til noen som har det i seg.

Jeg tror bozandzeros skrev mer enn 20 innlegg i løpet av kampen. Det er én posting hvert femte minutt.

I løpet av disse femminutterne skal han oppdage noe å skrive om, danne seg en mening, skrive den ned og poste den.

I tillegg ser vi at han også har rukket å følge med på øvrig diskusjon i tråden.

Fikk han i det hele tatt sett kampen?

:grinning:
Er det fotball på tv er alt annet uinteressant. Da er det kun tv`n jeg glåmer på. Ikke en gang ei naken fransk høne får blikket mitt bort fra skjermen da gitt.

Det var ikke ment som sutring! Vet ikke hvor viktig denne cupen er for Klopp, men han virket langt fra fornøyd uten å sutre etter kampen… Det må være lov å være litt kritisk inni mellom Jano1968 uten at det skal bli kalt for sutring. i mine ører er det stort sett noe små barn gjør når de ikke får viljen sin :wink: Mulig det er “noen små barn” på forumet, ikke vet jeg…Det er vel enkelte på forumet som også er overmåte positive uansett hvordan ståa er?

Dette var skikkelig dårlig. Enkelt og greit.

Hvordan ser ei naken fransk høne ut :joy:?

Så ikke kampen men legger ikke altformye i dette. Skuffende at ikke reservene gjør det bedre men neste gang scorer kanskje can og origi mot feks united.
Har sett slike ting skje i cup så mange ganger, mot topplag i PL kan man vinne i en kamp, for så å slite mot et lag fra lavere divisjoner. Og neste kamp er man kanskje back on track.
Håper bare at reservene får spille neste kamp også og at ikke vi må til å toppe laget med tanke på kampbelastningen

To positive ting å ta med seg fra dagens kamp. Vi får se Liverpool på TV en extra kamp.
De skadde spillerne som er på vei tilbake nå får matching. All kampspilling de kan få fremover, er positivt.
Og de har fått hvilt kroppen rikelig, og vil stå sesongen helt ut.

Det nærmeste jeg kom etter kjapp googling…:slight_smile:

Skrekk og gru. Ikke mye å drømme om… :stuck_out_tongue_winking_eye:

Kan være mareritt da…:slight_smile:

Har ei her man kan ikke legge ut sånne bilder.:grinning:

Sett Tottenford nå. Knapt en målsjanse. Arsenal var heldig som ikke lå under med mer enn ett mål til pause i går. De stilte med et bra lag å. Er man ikke på tå hev i FA cupen kan man ryke ut mot svakere lag ja.

Ja han har vært veldig svak lenge nå. Føler meg mye mer bekvem med Stewart og Ejaira. Ikke en fullverdig backup i PL i allefall. Med ballbehandlingen som Joe Gomez viser setter jeg faktisk også han som anker foran Can om dagen

Jeg tror mer som denne her, kanskje?

NAKEN FRANSK HØNE

Den er jo påkledd…alpelue

Da forstår jeg at billbob ikke lar seg affisere når det kommer en naken fransk høne når han ser på kamp.

53.000 tilskuere får se at Liverpool sine reserver spiller 0-0 mot et fjerdedivisjonslag. Enten er det svært skuffende, eller så er U23 ligaen (der Liverpool er nr. 3) svakere enn jeg trodde.

Begge deler tenker eg!
Og så var det tydleg at det mangla pondus inne i boksen, ingen tok særleg ansvar for gi alt for så å skape kjangsar for andre. Her skuffa Can og Origi særleg, utan at Origi fekk allverda med hjelp.

Det positive er at B-laget får trene seg i ein cup-kamp til. Ryker vi då, får Klopp sette syndebukkane (enda) lenger bak i køa og beklage laget sin innsats. Internt får spelarane garantert høyre tydeleg kvar lista skal ligge.
Og den skal ligge høgare enn det vi såg i dag, særleg på heimebane.

Jeg må si at jeg blir litt irritert hvor nådeløs vi er mot en del av ungguttene. Man evner jo ikke se på noe annet enn resultatet i enkelte leirer. Hvis man tar kampstats.

Her er det enorm dominans og det eneste som mangler er at vi er for udyktig siste tredjedelen. Men når jeg leser unyanserte slakt av laget som blir jeg oppgitt. Dette er et lag som ikke er samspilt i det hele tatt og hadde en gjennomsnittsalder på 21 år. Helt ærlig så skulle man tro at vi tapte 3-0 om man leser enkelte innlegg. Ikke nok med at man skal ta laget for det man gjorde i dag, men man skal ha med hvor dårlig vi er totalt, og at vi garantert havner på sjetteplass og at Klopp er en idiot. En ting er å være kritisk, men det får da være grenser. Vi er ikke ute av cupen en gang, og nå får samme laget en sjanse til å reise kjerringa.

PS til slutt så tror jeg man glemmer at FA-cupen, alltid har vært en cup med cupeventyr, noe som gjør den til den beste cup-turneringen i verden.