Liverpool - Plymouth (3 runde FA cup)

Nå er selvfølgelig forumet åpent for alle men nå bør du roe ned ordbruken din.

Kjipt om vi ikke scorer. Får håpe Lallana og Firmino(hhhhhh) utgjør forskjellen utpå her nå.

Gutter kall meg videregående eller ka faen dere vil. Har nokk best fotballpeiling her inne. Fortalte dere st dette går mot 0-0 til 70 min og når han setter inn 2-3 man vinner vi muligens 1-0 og det er idioti men jaja greit dere er fornøyde i dag gratulerer

Du har bare til denne kampen sagt 2-0, 2-1- 1-0,- avventer bare på neste forslag.

Du har ikke sagt noe som forteller meg at du har noe som helst fotballpeiling som du kaller det. “Klopp er idiot”, “Can suger”, “Origi er en dårlig spiss”. Ikke noe av dette forteller meg at du har noe som helst peiling på fotball.

Har sakt jevnt og maks med 1 mål og det blir det om ikke 0-0 lol

Gylden internettregel:
Don’t feed the troll.

LOL? :slight_smile:

Visst du ikke mener at origi og can er dårlig så har du ingen peiling da har du bare liverpool briller noe som jeg ikke har og er realistisk. Klopp er verdens best trener. Men det Jan gjor i dag var feil enkelt og greit

La oss konsentrere oss om kampen folkens​:+1::nerd_face:

Haha troll. Er du seriøs så er det litt synd på deg. Når man har så dårlig fotballforståelse så må det være forvirrende å se fotballkamper, spesielt når man er så negativt innstilt.

Har generellt sett lite til overs for moderasjon av innlegg. Men nå begynner jeg å lure på om noen bør reagere snart…

Klarer ikke slå Plymouth lol

Origi klasse

Det beste er vel bare å la han holde på, så får vi supportere som støtter laget diskutere på et saklig nivå.

Riktig

Er det aldersgrense her på forumet?

Spør for en venn.

Forsette å skryte spillere som er elendige opp i skyene

Denne skal jeg putte rett i forslagskassa etter kampen. Eller om noen andre gjør det.

Hva om moderatorer kunne innført 1 times rødt kort fra forumet ved gjentatte hendelser på kort tid? Det kunne blitt deilig i visse tilfeller…

Denne kampen kommer nokk i historie bøkene heheheh