Liverpool - Plymouth (3 runde FA cup)

Ro deg ned litt - det blir litt dumt dette. Alle gjør feil, men slapp av litt sant?

http://kopforum.liverpool.no/users/bosandzeros/activity

Vi har saint på onsdag i semi og man utd på søndag og du klager over at førstelagsspillere får hvile etter knallhardt juleprogram. Du snakker hele tiden om du har så mye peiling men kan ikke forstå at Klopp har gjort det rette i dag

Ja og nå får du omkamp igjen er det bra ?

Var god odds på uavgjort synd jeg stoler alltid på dett laget og taper

Omkamp er vel bedre en å bli utslått? Ny sjanse til å gå videre

Fyfaen Lucas er en trist fotballspiller.

Jeg har jobbet noen år i skoleverket, på alle nivåer, og jobbet med både dyslektikere og elever med forskjellige vansker.

De som skriver nokk går som oftest i 5. og 6.klasse.

Tja. Den vil komme på et tidspunkt med lavere kampbelastning. Og den vil gi verdifull spilletid til Woodburn, Ojo, Stewart etc.

Må være veeldig irriterende for deg. Du blir enda en gang tvunget til å se de samme rævva ungdommene vi har i klubben. Vi andre ser bare mer god matching for unggutta.

Og da kan samme ungguttene få prøve seg igjen. A-lagsspillerne kan fremdeles hvile

Det var nyttig input. Case closed.

Nå beviser du ihvertfall at du ikke er noen Liverpool-supporter og bør kastes ut av denne gruppa umiddelbart. Helt enig at dette er en dårlig kamp av Liverpool, men et sted bør grensa gå. Patetisk oppførsel.

God anledning for ungdommene og spille. Ikke minst en god anledning for Klopp og se at Lucas, Can og Origi absolutt ikke er gode nok for A-laget.

Problemet er st ungguttene ikke spiller. For er minst 5-6 som er med fra a stallen og er slitasje på dem akkurat som firminio lallana sturridge nå. Hadde vi hatt ett mitt bedre junior lag og b spillere hadde ikke dette skjedd. Se United i går? Se Chelsea i dag det keg mener vi er dårlige på backup løsninger og visst klopp ikke ser st han ikke må handle er det trist

Ojo også en stor skuffelse i denne kampen

Takk for at du er enig med meg det jeg har sakt i hele dag

Om Trent sikter på keeper når han legger inn?

Uavgjort er det beste for gutta! Tross alt mer moro å spille treningskamp for flere 1000 tilskuere enn foran tomme tribuner…
Gøy for Woodburn, Ojo & co å spille på TV for hele verden og ikke kun på lfc-TV👍

Tenker fem måneder på skadelista frikjenner ham og demper skuffelsen?