Liverpool sesongtråd 2016/17

Tape vi i dag, så tror jeg det blir 6. Plass dessverre. Håper selvfølgelig ikke så skjer for da må det komme kritiske spørsmål både mot klubb og manager. Nå er det på høy tid at både Klopp og spillere tar seg i sammen før de pisser vekk en av våres største muligheter noensinne, om man på tabellen halvspilt, til å ta medalje i PL.

Hva i alle dager?? PL nest beste formlag - taper vi mot de definerer det da ingenting. Uttrykk som “pisser” er forøvrig ett av de barnsligste og mest idiotiske uttrykkene jeg vet om - i enhver sammenheng.

Ser at Lucas dessverre starter som stoppar. Frykte at det kan vere ein fordel for Spurs. Kvifor er ikkje eingong GOmez i troppen ?

Lucas blir bra i dag. De beste spiller hos oss. Troen på seier er sterk💪🏻

Se pm. Jeg er ferdig med saken

Lucas scorer i dag.

For å si det med dine egne ord. Du vrøvler, og det har du stort sett gjort etter at du entret forumet.

Nå synes jeg liverpool_f.c og jano1968 kan ta dette på egen hånd og ikke fylle forum med dette, rett før kamp i tillegg.
Please!

Sett penger på det og du blir rik om den går inn…

Nettopp avsluttet det på pm, og er helt enig. Måtte bare reagere, og er kun menneske

I alle dager! Og dette er et forum?

Og dette er ikke vrøvl? Eller “å ta mannen fremfor ballen”? I alle dager…

@jano1968 @liverpool_f.c Intressant diskusjon før en viktig kamp.

Overhodet ikke.

Kom med noe konstruktivt som har med fotbaill å gjøre, eiller hoill fred.

Heia RBK! :smiley:

Ja lucas i løpsduell eller hodeduell med Kane er rått parti, han kompenserer ved at han leser spillet osv. men det blir ofte noen farlige situasjoner iløpet av en kamp der tregheten straffer seg, med farlige frispark etc.

En annen ting jeg reagerer på er at i vår bakre firer er verken lucas, clyne eller milner akkurat noen fyrtårn. I kamp mot spurs sine litt større offansive spillere kan det bli farlig

Heia LFC!

Herlig stemning, i dag så snur det.

For å si dette en eneste gang: hva i f… har du med det å gjøre? Hva var “konstruktivt” med hans innlegg? Skal man ikke kunne svare lengre heller? Hva har du med det å gjøre? D & D.