Liverpool sesongtråd 2017/18

At Lucas scorer er i seg selv spektakulært.

Dominic Solanke bosses Liverpool team-mates in first training sessions since Chelsea transfer

Liverpool’s stars have now returned to training and are currently having their fitness checked by their coaches.
Solanke and co. underwent a lactic acid test to see how fit each player was and the England Under-20s star was one of two last men standing.

James Milner seemed to just pip the 19-year-old to top spot, but Solanke had bossed the likes of Roberto Firmino and Lucas Leiva.

At det er Milner som vinner denne testen overrasker vel absolutt ingen, men Solanke viser at han tar vare på seg selv.

Rykter og spekulasjoner: Arkivert

Måtte bare se litt YouTube på Firmino, Mane og Coutinho for å mimre litt fra fjorårsesongen. Konklusjon er at de det kommer til å bli ellevilt med ny sesong med Salah og andre forsterkninger om bord! Fy F som jeg gleder meg!! Så mye hurtighet og teknikk, og Keita kommer til å gli rett inn om han kommer!

Sikkert vanlig med småskader i preseason, men ingen overraskelse at Lovren har problemer…

En ny stopper som går inn i førsteelleveren må inn i sommer, Lovren er for mye skadet til å være et soleklart førstevalg i nok en sesong.

Da må vi vel ha inn en ny stopper for Matip også …han har jo også vært ute med skader.

Det regner kraftig i Hong Kong, noe som kan ha konsekvenser for hvilken fotball som kan spilles på de banene kampene skal spilles på. I dag måtte de trene innendørs.

Om regnet fortsetter håper jeg det kan bli aktuelt at hver spiller må bruke paraply fra Yakubu sin kolleksjon under kamp:

http://gamst.co.uk/wp-content/uploads/2011/12/yakubu-300x225.jpg

Motstander er klar😂

Det der er nå standard tilbehør på sunnmørsbunaden

3 posts were merged into an existing topic: Humortråden

Tre uker til PL-start idag. Slik som laget er nå, hvordan starter vi?

Jeg ville tippe noe i denne duren, men byttet Milner med Robertson:

Tipper vi starter med Milner på backen, Lallana inn på midten og Coutinho, Firmino og Salah fremme. Tror vel muligens Mané er innbytter ved sesongstart pga oppkjøring etter operasjonen?

Det er jo et ekstremt godt spørsmål.

17 dager til seriestart!
her er min startelver🏆

…og her er Liverpool’s andrelag👍

Selv om endel av våre egne supportere mener laget ikke er bedre enn en 5. - 6. plass; er det andre som har troen:) http://www.tv2.no/sport/9263864/

Litt off topic her, men på det 3 bilde av spillerene når de ankommer Tyskland, er ikke det Cameron Brannagan?? Så ikke han på listen av spillere som skulle være med.

Grabara?

Ser ut til å stemme det :slight_smile:

Grabbagan