Manchester City

Brexit kan vell straffe City tungt, legg til flere aldrende stjerner og noen unggutter som er på vei ut (feks Sane)…og ikke minst VAR (Som om det var innført allerede i år ville medført ligagull til Liverpool), alles øyner som er på ift FFP nå, så tviler jeg på at City blir like dominerende kommende sesonger.

Skulle Pep i tillegg reise hjem eller til Italia, så :crossed_fingers:t3:

Håper Pep blir værende ut neste sesong iallefall. Vil se det sure trynet hans når vi går forbi og tar seriegull i 2020 på vårt 30-års jubileum som trofeløs i PL. DA skal vi gi dem og fansen deres en leksjon i hvordan et seriegull skal feires, for det er dem ikke særlig god på. Tror vi kommer til å bli noen himla dårlige vinnere… :sweat_smile:

Etter det så kan han dra til Juventus, tilbake til Barca eller til Syria for min del… :stuck_out_tongue:

Uansett om det er en diskusjon om selve spillet, taktikken, driften laget eller tropp og så videre så er uansett City den beste klubben i England siden de vinner pokaler… Måten de gjør de på er ikke så viktig for som sagt så er sølvtøyet som teller :sunglasses:

Det har nok sin årsak.

Nei vel.

Ønsker vi charity shield eller watford seier?

Watford seier

Er jo så sykt kleint

Cringeorama

Møkka dommer

Pep har ikke skjønt det.
Før var city et midtpå lag på ordntlig vis. Nå er de et topplag pga innsprøyting av oljepenger.

Klart knapt noen hever et øyebryn når de vinner noe.
Han får ta over cardiff og se om han lykkes?

Blir nok community shield mot city.

Mourinho skal ha for at han vant cl med porto. Pep har vel bare hatt topp lag pluss masse penger. Til og med jeg hadde vunnet alt av trofeer med, alves, puyol, pique, maxwell, xavi, iniesta, villa, messi osv.

Er det så dårlig stelt for City at på en nøytral bane så har lille watford flere supportere på tribunen? :joy:

City fikk mange flere billetter, og ønsket å dekke plassene med lyseblå pappfigurer som hadde ekstra gode høyttalere i hver plakat. Men de ble nektet, og dermed gikk billettene til Watford-fansen.

Styret i City har i etterkant uttalt at ved neste cupfinale skal de kjøpe seg rikelig med supportere for å fylle opp.

Jeg tror kanskje det blir ligastart 3 august nå. Tipper fraud shitty vinner :slight_smile:

Man kan gjerne le av dem, men fakta er at de har vunnet såpass mye at en FA-cupfinale ikke har så mye å si for fansen lengre.

Blir litt som fjorårets CL-finale hvor LFC-fansen var i stort flertall. Tiårets happening for oss, fjerde gang på 5 år for Madrid-fansen

Sterling er en rimelig dyktig fortballspiller, spennende å se om han tar nye høyder igjen neste sesong?

Sterling er en bortskjemt liten drittunge…

Hendo godkjenner den :smiling_imp:

Noen andre som reagerte på hvordan Sterling stjal målet til Jesus?