Manchester City

er veeel ikke så “spennende” for en Liverpool supporter.

Jeg skulle ønske han aldri ville bort og var hos oss fortsatt. Med han hadde vi vunnet ligaen og hatt en helt fantastisk 4.spiller til topp rekka.

Denne seieren eksemplifiserer noe av faren ved at noen lag blir for suverene.

Å vinne blir ikke lenger bare en selvfølge når de møter smålagene som Watford og Chelsea m.fl, spørsmålet er bare hvor stor seieren skal bli og om kampen er avgjort første kvarteret.

Når denne suvereniteten i tillegg smaker av systemisk juks og bedrag, blir dette fort et problem de styrende organer ikke kan overse (slik de gjerne helst har lyst til)

Slike 6 - 0 Fa-cup finaleseire mot habil motstand fra øvre halvdel av tabellen kan derfor være med på å slå tilbake på juksemakerne.

Time will show…

Tror kanskje ikke vi hadde kjøpt både Mané og Salah om Sterling fortsatt var i klubben.

Ellers enig i at det hadde vært ypperlig med han som fjerdemann i front.

Hyll pep!!! Dette har han jobbet hardt for med minimalt av ressurser. Hvilken manager han er!!! Og hvilken klubb city er som uten ressurser nå har tre titler i en og samme sesong!!! Hyll!! Hyll!!

Pep får mye ros for svaret på pressekonferansen i går der kvinnefotball ble løftet fram. Journalistene skulle spurt han om hvilke synspunkter han har på kvinners rettigheter i staten som eier klubben hans og betaler lønna hans.

Ja, for en prestasjon av city. Det har jo bare gått 11 år siden de aktiverte unlimited money cheats og fikk mulighet til å gjenskape fotballen, hvem bryr seg om supportere når spillerne får nok penger til å ta vare på familien i generasjoner og haugevis av trofeer som de sikkert føler klubben fortjener

Synes pep virker som en alright fyr, men her ble det tydeligvis svart

Jeg tror faktisk liverpool hadde vært mye bedre representert på en nøytral stadion om det var vi som var nærme å fullbyrde en treble. Men enig i at fa-cupen ikke er det gjeveste for min del

Hadde jubla som bare faen jeg altså hvis Liverpool vant FA-Cupen.

Bare å gratulere Man City-spillerne og Pep med en fantastisk sesong. I en så god sesong vi hadde er det helt utrolig at noen klarte å prestere hakket bedre enn dette igjen.

Bitterhet over regelverk og manglende konsekvenser helt på sin plass. Jeg retter den mot de som ikke tar grep - og så gleder jeg meg utrolig mye til å gruse Man City neste sesong etter vi har brutt pokal-tørken den 1.juni. Det vil smake ekstra godt å overvinne en slik stormakt.

Tror ikke Guardiola har tenkt å forlate City med det første. Fem år til, kanskje? Han skal iallfall vinne CL først. Det blir litt spennende å se om motstanderne klarer å finne noen mottrekk neste sesong, men det ser ikke lyst ut. Man skulle jo tro at de har nådd en slags peak nå, men synes de bare dominerer motstanderne mer og mer. Det hjelper heller ikke at lag gir opp før de går ut på banen. Virker ikke som de har tro på det selv.

Jeg har kjempetro på laget vårt, problemet er bare at det er et annet lag som vinner og vinner. Og vinner. Og vinner. Hadde det ikke vært for City ville jeg vært tidenes optimist nå.

Tror han har kontrakt i 2 år til, husker ikke hvor jeg har det fra

city slet litt selv om de hadde pengene tidligere, men så fikk de inn pep som manager og da klikket det. Enig med deg. De kommer til å dominere så lenge pep forblir der.

Jeg er redd denne City dominansen kommer til å vare lenge. De er gode. Utrolig gode. Tre trofeer i England og en VAR avgjørelse fra CL semifinale hvor de helt sikkert hadde slått Ajax. Men vi kan og må ikke grave oss ned av den grunn! Vi skal gi City kamp til døra i årene framover. Slik som i inneværende sesong!

Motstanderne kan ihvertfall ikke legge seg bakpå slik Watford gjorde idag. De blir jo utslitt etter 30 min. Må gjøre slik som Wigan gjorde i finalen for ett par år siden og som vi har gjort. Nemlig å stresse dem høyt i banen.
Lar man City få spille ballen der de trykker motstanderne i egen boks, vil de skåre mål.

Forøvrig mener jeg helt klart 0-0 kampen på anfield mot City var en litt feig tilnærming fra vår side. Så den kampen opp igjen og vi turte ikke å presse høyt slik vi normalt har gjort mot City. Det ble istedet en kamp der begge lag var fornøyde med resultatet og ingen prøvde å angripe for fult

City vil dominere så lenge de får fortsette å handle spillere uten tanke for hva det koster, og så lenge Pep gidder å fortsette. Har en anelse om at han liker dårlig å bli knyttet til såvidt mye mediatid som tilsier juks i stor skala…
Slår UEFA inn og håndhever regelverket de har laget, ryker begge deler, og det skjer momentant.
City er en kunstig stor ballong…

Feige lag i dag, men holder på det. ligacup og FA cup lite verdt nå.

Greit å plusse på å skryte av tre trofeér i stedet for et, men se oppmerksomheten finalen får nå?

Marerittfinale i dag med et utslitt miniputtlag alle visste var sjanseløse.

Å se cuptrekninga til City da? Sykeste billigste jeg har sett. Må bli tøffere neste sesong.

Vant PL på at de røk i CL. Garantert. Måtte prioritert ellers eller fått mer slitne spillere.

Deilig å se at City er mye mer opptatt av mangel på oppmerksomhet kontra oss enn egen suksess.

Ja, vi får krysse fingrene for at UEFA har ballene som kreves. Et par sesonger uten CL og et par års transferban hadde vært fantastisk.

Det hadde vært fair!!

Hahahaha!!! Drøm!!! Ingenting skjer. Vi får bare venne oss til det at city dominerer for tomme tribuner.