Manchester City

Min siste diskusjon med deg, for det er ikke verdt det.

Liker ikke måten du disser vårt lag på ved å fremheve City og ser aldri noe veldig positivt fra deg.

Det som skjer på styrerommer gjør at de kan få til det de gjør på banen.

For meg er verdien av alt en klubb står for, så mye verdt. Når man i tillegg er så suksessfull som oss, er det enda bedre.

CL må spilles, men enhver Liverpool supporter, dyrker muligheten i stedet for å fortelle at det City har gjort i år, er en større prestasjon uansett.

I all den kritikken som har kommet, så fortjent så fortjent, mot Manchester City den siste tiden velger jeg tross alt og reise meg fra stolen og applaudere Vincent Kompany nå som han forlater City. En bauta i City og en flott representant sett fra fotballens ståsted. Der man står og ser spillet, ikke korrupsjonen og alt det andre grumset.

:clap::clap::clap: Vincent Kompany :clap::clap::clap:

hæ? Her er du helt på jordet.

Jeg tar heller Ligatittelen en å vinne CL, FA Cup, Ligacup, Super-Cup, Charity Shield, VM for klubblag i samme sesong.

Merkelig etter alt sølvtøy gnålet.
Veien er målet. Kos deg så skal du se at supporterlivet er bedre.

Jublet, men jubler mer for tre poeng i PL som er av betydning. Glad for at Klopp prioriterte CL. Det største du kan vinne. FA cup blir ingenting sammenlignet slik jeg ser det iallefall

@Kramer32 jeg skjønner tankegangen din, og du kan tenke slik:

Når det er 0-0 kan du satse mer, taper du, taper du 1 poeng, vinner du vinner du 2 poeng.

Hadde vi satset mer mot United og Everton og tapt den ene og vunnet den andre hadde vi hatt 3 poeng og ikke 2.

Ja, og da kunne Man U hatt 2 poeng mer, ikke sant?

Slike ting var ikke tenkt på i det forrige regnestykket, og viser vel hvor vanskelig det er å tenke litt lengre inni denne negative atmosfæren.

Ja, United hadde hatt 2 poeng mer og Everton 1 mindre og vi 1 poeng mer.

Hva har United med saken å gjøre? Det er jo Liverpool sine poeng som skal opp, irrelevant hvordan dette gir utslag på United. City er selvsagt en helt annen greie og der er det viktig å ta 2p eller mer over 2 kamper.

“Negative atmosfæren”?? Hva er negativt med å si at det er bedre å vinne flere kamper og kasnskje tape noen så lenge poengfangsten blir større kontra en rekke uavgjort resultater?

ikke et sted på dette forumet har du sett meg skrive at jeg heller vil ha diverse pokaler foran PL trofeet. Hold deg til hva som blir skrevet i dag, ikke referer til andre ting uten å sitere. Da blir det vanskelig å diskutere.

Eller kanskje hadde vi gamblet litt mer og tapt begge, og endt opp med -2 poeng iforhold til nå, og kanskje city da hadde snublet en gang også iløpet av våren og allikevel vunnet fordi vi gamblet bort disse to poengene. Vi har bortigmot gjort alt perfekt denne sesongen, man kan peke på enkeltkamper hvor vi kunne fått med oss poeng, men da bør man også peke på enkeltkampene hvor vi har hatt litt marginer med oss og fått full pott, for de kunne fort vippet andre veien.
Skal man peke på en enkeltkamp tenker jeg det må være tapet vårt mot city, tenk om vi hadde klart uavgjort der

Kanskje vi hadde tapt med 3-4 mål begge kampen og mistet trua og flyten. Jeg vet ikke. Glad noen vet.

Enig.

Jeg vinner helst 1 million på Flaxlodd. Vinner jeg en halv million jubler jeg likevel hemningsløst fremfor å sutre over at gevinsten kunne vært større.

For få sesonger siden var en topp 4-plassering i ligaen nærmest utopi. Nå er vi blant de fire beste lagene i verden. Vi har gjennomført en helt hinsides sterk sesong og har CL-finalen igjen til dessert. Ingenting er umulig for dette Liverpool lenger. Vi kommer til å være der oppe, blant de aller beste, neste sesong også.

Har du glemt å kose deg på veien? Det kan i hvert fall virke slik når man leser innleggene dine.

Du måler klubben opp mot sølvtøy som er fair, jeg bare reagerte over at du så på død og liv ville ha PL sølvtøyet fremfor alt det andre som var mulig i en og samme sesong.

Lurer på hvordan de siste årenes city-utgave vil bli minnet i fremtiden…

Skam, når jeg tenker på City så ser jeg for meg en frådende Mühlegg

Verdt å lese. Her kan de ikke skryte på seg at de har noe arbeidstilsyn akkurat. Og disse har Manchester City og PSG som eiere.

@vicvega hvis du vil kose deg med godt spill og mange fine opplevelser som de siste 13 årene har resultert i kun 1 trofe, Ligacupen 2 012 og synes det er helt ok og at dette er bra, så er det helt greit, det er din mening.

Dersom @Kramer32, @Jegaern. @Craig_Johnston med flere synes at det er frustrerende å tenke på at de 13 siste årene så har titlene fordelt seg slik:

Chelsea 12 pokaler, 3 PL, 1 CL, 1 EL, 5 FA cup og 2 Liga Cup
United 11 Pokaler, 5 PL, 1 CL, 1 EL, 1 FA cup og 3 Liga Cup
City 10 Pokaler, 4 PL, 2 FA Cup og 4 Liga Cup
3 Pokaler, Arsenal 3 FA Cup

1 PL til Leicester

1 FA Cup til Portsmouth og Wigan

1 Liga Cup til Liverpool, Swansea og Tottenham

Det må være lov å ha fokus på at en storklubb som Liverpool nærmest er blitt vaksinert mot å vinne trofeer, det må være lov å være mer frustrert over dette enn å glede seg over enkelt kamper, selv om enkelt kampene er opplevelsesrike de.

Dersom du mener at storspill er det som teller og pokaler betyr ingenting, er det en helt grei mening, men ikke trakasser @Kramer32 og de som tenker som han at hvorfor er Liverpool FC den eneste storklubben i England og Europa som nærmeste ikke vinner noen ting!

Pokaler er selvfølgelig viktig. Godt spill år etter år uten pokaler er for meg personlig ikke bra nok. Ønsker vi å kalle oss for en av verdens beste klubber skal vi raske med oss noen av de viktige trofene på veien. Som f.eks PL,CL eller FA cup.

Jeg tar heller noen år med mindre bra spill om de gode årene gir oss viktige titler. Jeg håper og tror de store titlene venter oss de neste årene.
I år vinner vi CL og neste år vinner Liverpool PL. Glinsende metall i korridorene på Anfield er hva Liverpool er. Å bli et nytt Arsenl der vi er fornøyd med å komme til CL håper jeg virkelig vi ikke blir. Til det er Liverpool sin historie for stor. Vi skal ikke bare være med å kjempe om de store titlene. Vi skal vinne de.

Helt riktig. Vi vinner F… meg ikke noe, med eller uten Klopp!!