Manchester United

De sitter garantert på styrerommet og angrer bittert på at de «lot seg presse» til å gi OGS managerjobben. Men pga det kollektive massehysteriet fordi United begynte å vinne litt var nok til at rullegardinen gikk ned. Titten Tei er way over his head.

Nei nå må dere gi dere!

Solskjær skal ingen steder.

Han må få tid til å bygge dette laget rundt Ashley Young og McTominey.

Det Solskjær trenger er TID.

Gi mannen en 5-års kontrakt så kan han gå i SAF fotspor :smiley:

Herrera var en av få United spillere med guts og innsats som virker å bry seg.Han er på vei bort.Resten er ikke mye å bygge ett lag rundt.Hadde United ventet til etter sesongen slik planen var hadde Solskjær garantert ikke fått jobben.De har greid å ansette feil manager for fjerde gang siden Ferguson ga seg.Med en slik avslutning på sesongen,ikke CL og en manager som har null å vise til på dette nivået tror jeg det blir svært vanskelig for United å få inn de spillerne de trenger for å snu trenden.Tipper United havner midt på tabellen neste år,og at Solskjær er tilbake i Norge i god tid før tippeligaen starter.

Jeg tenker at Jimmy Solbakken står klar til å redde Solskjær. Mr Agent tar bare med seg kontorstolen med de nysmurte hjulene og svinger glatt og raskt fra bordside til bordside når Solskjærs situasjon skal diskuteres utover sesongen.

Mener Mourhino gjorde en god jobb under forutsetningene han hadde, men blir vanskelig å prestere når enkelte spillere gidder ikke å gjøre jobben sin.

Tenk det da! OGS får Mourinho i Manu til å se bra ut :rofl:

Og Apropos, tror du ikke Jimmern allerede er i gang. Nå stjal United unge Isak Hansen-Aarøen foran nesa vår. Agent? Jim Solbakken.

Ja det meste i United er feil.Har vel knapt kjøpt en spiller de siste sesongene som har hatt en positiv utvikling etter at han kom til klubben.Når de i tillegg gir Smalling og Jones nye kontrakter sier det sitt,Begge to hører hjemme i Championship og ikke for ett lag som ønsker å kjempe i toppen av PL.

En ting er Solskjær, men noe annet er hvem som står bak spillerkjøpene. Selv om Solskjær hadde mislykkes, kunne de likevel gjort mye med en skikkelig ringrev som sportsdirektør, en som fant spillere som ikke bare passet Solskjær, men også neste manager. Nå er det imidlertid fortsatt Woodward som styrer sjappa, og inntil det endres tror jeg ikke vi trenger å være særlig bekymret på noen som helst måte.

Tipper Solskjær allerede har foreslått sin beste venn. Noen har etter sigende allerede foreslått Rio Ferdinand. Alternativet er å gjøre som Chelsea nå må, nemlig ingenting. Kanskje Solskjær har bedre av å plukke fra talentene de allerede har i klubben, og la de dårligste spillerne bare dra. United trenger en omstrukturering, det er hvertfall helt sikkert.

Og hva med De Gea ? Har ett år igjen av kontrakten.
Har lest rykter om at de vil da gå for Oblak.
Men ønsker han å gå til en klubb uten CL neste sesong ?

Da var første handel med kompis Jim Solbakken unnagjort Klar for Man Utd

Var det ikke ferdinand som etter karriæren og noen personlige tragedier stod frem og uttalte at han etterhvert forstod han ikke kunne noenting, for klubben hadde folk til å håndtere alt for seg da han var fotballspiller.
Spennende kvaliteter ferdinand har for å drifte en toppklubb ?

Bare å fryde seg:
Solskjær sin managerkarriere.

Denne sommeren:
image
Pereira er nok en de kunne tenke seg at fortsatte under Solskjær. De tre andre er vel allerede offisielt klar for nye klubber?

Sommeren 2020:
image
Rashford og De Gea er vel de som det stresses med med å få fornyet med med tanke på verdi og bidrag.

Sommeren 2021:
Mye kan selvfølgelig skje på 2 år, men kontraktsforhandlinger er alltid vanskelig med en godt overbetalt Sanchez i troppen…
image

Eierne til man utd driver kun med tanke på det økonomiske og derfor tror jeg de casher inn for De Gea i sommer. han kommer aldri til å skrive kontrakt med de, og derfor tipper jeg byttehandel. Courtoise til man utd, De Gea til Rm med en slump penger i mellom

Dagbladet laget en overskrift pga denne tweeten som hadde en like. Akkurat nå har den tre. Søppeljournalistikk

Helt feil tråd, men likevel litt relevant til innlegget ovenfor.

Hvilke seriøse aviser har vi egentlig i Norge som omhandler sport og da spesielt Engelsk fotball?

NRK anser jeg som særdeles dyktige og ikke minst nøytrale. TV2 Sporten klarer seg forholdsvis greit, men de har en tendens til å bomme litt de også.

VG og Dagbladet har mye dårlig… Morten P og dette vaset det refereres til like ovenfor her er to eksemplarer.

Nettavisen er vel bare enda mer tullete, men veldig lenge siden jeg var innom her…

Noen andre og bedre Norske nettsider (enn VG og Dagbladet) hvor man kan lese nyttige artikler knyttet til Engels fotball?

Eneste jeg har sett av seriøse artikler er kommentarene til Thore Haugsrund i NRK, samt de artiklene fra Dagbladet som er hentet og oversatt fra engelske 442. Ellers er det mye ræl.

Josimar blir vel regnet som ganske seriøse? Men det er vel en litt annen type artikler muligens.
Vet ikke hvor mye engelsk som er der, men vil jo tro det er noe.