Manchester United

“Jeg ønsker ikke å være en fin fyr, for etter tre måneder er den snille nikkedukken overkjørt, og det ender ikke bra, konkluderer José Mourinho”

Det tror jeg har skjedd med OGS, og jeg tror ikke Pogba går i front og i krigen med nordmannen.

…og nå skal vist nok Evra være i samtaler om jobb i klubben.

Denne klubben er som et akebrett i Holmenkollen. På tur utfor et stup med god gli og med mange forundrede tilskuere nede på sletta.

Vinner vi ikke et trofé neste sesong så skal jeg få tattovert Liverpool logoen.

Notert. :grinning:

Det er risikofritt. En United-logo derimot…

Det er forskjell på galskap og idioti :wink::joy:

Vinner vi ligaen neste år skal jeg bleike tenna opp til ett nivå hvor Firmino ser ut som en kjederøykende, kaffestørst, rødvinsdranker med ett ubeskrivelig stor forbruk av General i løsvekt. :metal:

Plot twist - du har gebiss

Hvor?

Det kommer an på hva jeg har råd til :stuck_out_tongue:

Tenker at det må være noe ala dette:

image
image

Kunne tatt den øverste skalert veldig ned og over hjerte

Kan med engang si at lommeboka ikke forsvarer noe slikt her i huset.

Da blir det å be kjerringa tegne noe med sprittusj.

Er det jeg frykter ja.

De Ligt til United

Kan det virkelig skje?

Fra VG.no;
Midtstopperen er blitt koblet til klubber som Barcelona, Real Madrid, Juventus og Manchester City, men ifølge The Telegraph kan 19-åringen noe overraskende ende opp i Manchester United.

Uten Champions League-fotball å lokke med er Ole Gunnar Solskjær og Manchester United forståelig nok ikke favoritter til å hente vidunderbarnet, noe også Telegraph erkjenner. Men den britiske storavisen melder at nederlenderen skal være tiltrukket av tanken på å være frontfigur for en ny suksessfull United-generasjon.

Ingen fare så lenge raiola har transfer ban i sommer…

Han er ønsket og jaktet av alle de sportslig beste og største klubbene i verden, type Barca og Liverpool. Kan ikke i min villeste fantasi tro at han havner i Man Utd. Jeg ser ikke en eneste god grunn til at han skal gjøre det, eller i det hele tatt tenke tanken.

Edit: Ser sjansen som at han havner i Man Utd like stor som at han havner i Everton f.eks. Oddsen for det må være usannsynlig høyt nå. Tomme spekulasjoner, gjerne for å få klikk, tenker jeg.

Det kan jo være at de Ligt er Man Utd-supporter fra han var barn.