Manchester United

Han er 27, fyller 28 om en måned. Fem gode år igjen regner jeg med.

Her er du spot on!

Spot on. En god del av innleggene som er skrevet om United er gjennomførte med så ugjennomsiktige røde briller at det blir regelrett dumt. Selv tenker jeg at det kunne ha vært et skikkelig
image
øyeblikk om United rykket ned, men i grunnen foretrekker jeg heller slå dem i PL kamp etter kamp og et reelt håp om at en i stedet slipper å se dinosaurer som for eksempel Pulis og Allardyce tilbake i PL.

Gutten burde inn hos oss.
Matip, Ligt, Gomes VvD
så trenger vi to offansive backer.
Ryan Sessegnon på venstre, da har vi en som også kan spille kant ved krise.
legg til Neves på midten så er det nok ungt blod for i år :slight_smile:

Har nevnt de samme spillerne flere ganger tidligere selv, i tillegg til en angriper :blush:

De Ligt tar ikke noen avgjørelse om fremtiden før etter landskampene i neste uke, ser jeg.
Er det noen interesse fra Liverpool så legger nok Wijnaldum og Van Dijk inn noen godord mens de er samlet tenker jeg.

Hvordan vurderer dere sannsynligheten for at Man Utd rykker ned?

Sannsynligheten = 0,0000000000000 for at United rykker ned.

Don’t kill the dream. Gi oss hvertfal 0,000001 % mulighet.

Like sannsynlig som at Leicester vinner PL :slight_smile:

Etter 135+ stemmegivere kan man lese den midlertidige statusen på avstemningen slik:

• Hvilken plassering tror du United havner på i 19/20 sesongen?
    11% tror de klarer topp 4, mens 61% tror de havner på 5/6 plass. Resten tipper 7/8 plass.
  • Tror du Liverpool slår United både hjemme og borte neste sesong?
    96% tror at vi unngår tap mot United, mens 40% tror at vi vil vinne begge kampene.
  • Tror du Solskjær får sitte hele sesongen?
    81% tror at Solskjær kun får være involvert i den kommende sesongen, mens de resterende tror han får fortsette også ved inngangen av 20/21 sesongen.
  • Frykter du at United skal klare å signere noen av spillerne vi prøver å signere i sommer?
    84% har et avslappet forhold til at Man Utd ikke er i stand til å snappe opp noen av våre transfermål denne sommeren.

Tja. Om vi tar utgangspunkt i de 11 siste kampene i Premier League, som er et grei pekepinn på hvor laget står i dag, så tar Man Utd i snitt ca. 0,727 poeng per kamp.

Over en hel sesong tilsvarer dette 27-28 poeng.

Det ville gitt 18.plass denne sesongen - og ikke minst nedrykk absolutt alle sesonger i Premier League.

The least number of points any team has got and stayed up is 34 (West Brom, 05/06, 2 points off bottom), and the most points and relegated was 42 (West Ham, 02/03, 2 points from safety). On 4 occasions it’s been decided on Goal Difference - 95/96 (38), 97/98 (40), 06/07 (38), and 07/08 (36).

Så… basert på formen de 11 siste kampene, som egentlig ikke er så svakt tallgrunnlag, er det jo bra Man Utd har begynt å forberede seg på nedrykk ved å kjøpe Championship-spillere :sunglasses:

Dette kan vise seg å være særdeles klokt av Manchester United. Dette vil nemlig gi de gode muligheter til å vinne serien i 2021.

Jeg vil bli sjokkert om United ikke rykker ned kommende sesong. Det vil i så fall overgå Leicester sitt PL-gull for min del. Med den svake spillergruppa, en manager som knapt er manager og en ledelse uten styring, alle piler peker rett ned.

Om Solskjær holder dette vraket på trygg grunn i mai 2020, da forstår jeg ingenting.

Om Solskjær styrer MU mot undergangen, eller berre mot nedre halvdel, får han heltestatus av meg.

Imponerende langsiktig tenkt av Ole, om han som Liverpool supporter ofrer liv og karriere for å fremstå som United-mann.

Kun for å styre dem ned i Championship. Unødvendig å golle på Camp Nou i -99 dog. Den hadde passert hvis ikke.

Jeg er jo hittil dårligst i tippekonkurransen om sesongen dom gikk, så meg er det lite å høre på. Men jeg tviler på at Manchester United blir dårligere enn 6. - 7.-plass, og jeg blir ikke overrasket dersom de slåss om Topp 4. Inntil noe annet beviselig skjer, frykter jeg den iboende styrken i den klubben.

Prinsipper og holdninger er viktige! Denne får et hjerte av meg, glatt!

Ja. Men så snart motstandere kan spille respektløst på Old Trafford, kan det fort rakne.

Denne hører kanskje hjemme i humortråden…