Manchester United

enig i det
nå har klopp titler å vise til fra bundesliga og har trua på at han kan gi oss titler her også.
Men det er nok slutt på tidene med et dominerende lag som stadig vinner mens de andre er et hestehode bak. Tror det vil gå mer på rundgang,

Men pokaler er bare skryteminner, vel?:slight_smile: Jeg anser fotball for å være ferskvare, med modningspotensiale. Derfor er det for meg viktigst hvordan pokaler og titler oppnås.

Om mange år spiller ikke metodene noen som helst rolle, det eneste som teller er fakta og resultater.

Det er ingen tabeller for stil karakterer eller underholdning.

Det er sant. Men for å spørre slik; hvordan ønsker du Liverpool skal spille for å vinne? :slight_smile:

Jeg tror også den tiden er forbi, men vil ha Liverpool inn i loopen som vinner 2 eller 3 ligatitler i snitt pr 7de år

Med innsats og godt forsvarsspill .

Den kan komme. Klopp er en lagbygger. Men alt som skal bygges tar tid. Får han til å skape et godt, solid fundament så vil bygget kunne stå lenge.

Ok. Jeg liker bedre offensivt spill - mere totalfotball med lynraske kontringer og fremspill:)

Ole brum!! Kan vel kontre og være gode defensivt.
Skjønner hva du mener og velger heller å vinne 4-3 enn 1-0

Eller som Benitez svarte i sin tid: 4-0

Han sto vel for en del 0-0 fotball også

Ja. Ide og praksis henger ikke alltid sammen. Men han sa vel dette i et intervju med spm om “1-0 eller 4-2”. Så drømmene var hvertfall der, for oss alle.

Et solid byggverk er tingen, og jeg tror fundamentet starter med et solid forsvarsspill, får vi det på plass er vi kommet langt.

Du har et poeng der, er vel det Klopp prøver på med sitt press. Er forskjellige måter å spille godt defensivt. Har United måten med 6 backs linje og Liverpool med blodhunder på balljakt det millisekundet man mister ballen :slight_smile:

Jeg savner en Sami Hyppia type, både som spiller og den holdningen han hadde.

Han og Kyut er kjempe ambassadører for klubben våres.

Helt enig. Kuyt burde erstatte Owen som ambassadør umiddelbart!

Angrep er det beste forsvar,så det er offensiv fotball som gjelder.100% fra start og øke etterhvert,ingen bussparkering

Er lettere å angripe når man vet man solide stoppere + en god defensiv midtbanespiller som kan stoppe kontringene man åpner opp for ved å angripe som vi gjør.

Jeg slutter å se fotball før sesongen er over om vi starter med 6 backslinje taktikker jevnlig

Lucas hadde også vært en flott ambassadør for Liverpool.