Metadiskusjoner

Merker togturen ble lang når jeg har lest meg igjennom det siste i denne tråden også…

Kanskje vi skulle tatt en øl sammen og pratet om det? Virker som du trenger å blåse ut😎

Hadde vært morro det. Vi to må virkelig få tatt oss noen øl en gang (håper virkelig å få ordnet ting til høsten så jeg kan være med på turen).

Hm, og jeg har holdt meg for god i å fyre av i den gladkristne hyllinga av Lucas og hallelujastemninga her…

Er du fra Østlandet en plass?

Edit: haha, er jo rene Match.com dette​:joy::joy::joy:

Tro meg, du var langt unna en av dem jeg hadde vurdert å blokke =)
Vi er sterkt uenig om en spiller, men vi er som regel nokså enig om resten.

Jeg tipper Brattvåg.

Hyggelig :slight_smile:

Blir med på den ølen, @andy .

Jepp tåkeheimen nr 1, og vist jeg ikke tar helt feil, flere regnværsdøgn enn Bergen :frowning:

Jøss, for en sted… :slight_smile:

Stemmer det at @cylon er fra samme sted, eller har jeg drømt?

Hmm… jeg tenker å ta meg en Norge rundt tur med bil til høsten…
Kunne vært gøy å snakket Liverpool på alle landingsplasser jeg måtte ha underveis…?
Kan fort bli alkis på enn sånn tur da😜
Begynne i Oslo og kjøre kysten rundt å besøke forumister😂

The Forum Tour!

Det aner jeg faktisk ikke, men ikke umulig siden det er plenty med LFC supportere her oppe =)

Kan hende jeg slenger meg med =D

Fra Sogn og Fjordane, men bor i Vestfold. Så det var nok bare en av de lekne drømmene dine igjen.

Bor du sammen med noen unge tyske gutter?

Vestfold? Det var ikke langt unna da gitt… hvilken by??

Hah. Det er godt du husker avisoppslaget :wink:

Horten.

Tenkte ikke avis, men bare drømmer… :canoe:

Hei! dette blir min første post på formuet, etter årevis med lesning!

visste ikke hvor jeg skulle spørre, men prøver her.

under kamper, er jeg ivrig leser av formuet, og under burnleykampen, var det et par ting jeg ønsket å svare på (bruker mobilen)

men når jeg trykket på svar, kom tekstboksen opp, og “tastaturet” la seg over boksen, slik at jeg ikke kunne se hva jeg skrev. i tilegg, så fikk jeg ikke sendt det jeg skrev. er det slik at mobilforumet generelt ikke er så bra å bruke til og skrive og svare på inlegg, er det noen instillnger jeg ikke har fått med meg, eller er jeg bare teit?

håper på noen kloke svar, da jeg ønsker å bidra her inne!:slight_smile:

Hilsen Andy (den andre) :wink:

Y.N.W.A